اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

راه‌های نفوذ فرهنگی دشمن شناسایی و مسدود شود/ رنج لرستان از عدم توازن توسعه

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: برنامه‌ریزی و آینده‌نگری در سازمان تبلیغات دو رکن اساسی برای ادامه فعالیت‌ها است، به این معنا که نیازهای آینده را احصا کرده و بدانیم نفوذ فرهنگی دشمن از چه طریقی است.

راه‌های نفوذ فرهنگی دشمن شناسایی و مسدود شود/ رنج لرستان از عدم توازن توسعه

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شهرخی ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، با اشاره به شیوع گسترده کرونا در این استان، اظهار کرد: انتظار می‌رود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، در کاهش ابتلای به این بیماری تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امر تبلیغ و تبلیغات از تاریخ حیات بشر جداشدنی نیست، یک امر بدیهی بوده و هر کسی علاقمند است افکار خود را به دیگران منتقل کند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان اینکه تبلیغ در همه ادیان الهی وجود دارد، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، ضرورت وجود نهادهایی که افکار و آرمان‌های فکری و دینی جمهوری اسلامی را تبلیغ کنند، تشخیص داده شد.

شاهرخی بیان داشت: با هوشمندی امام راحل این نهادها یکی پس از دیگری شکل گرفت، یکی از این نهادها سازمان تبلیغات اسلامی است که در طول این مدت دچار تحولاتی شد و رو به جلو همواره حرکت کرد.

وی با اشاره به برخی سیاست‌گذاری‌های سازمان تبلیغات، گفت: برنامه‌ریزی، پشتیبانی و نظارت بر تبلیغات دینی، زمینه‌سازی برای تربیت نیروهای انقلابی و جهادی، ایجاد تشکل‌های دینی و حمایت از هیات‌های مذهبی از دیگر فعالیت‌های این سازمان طی سال‌های گذشته بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، سازماندهی و اعزام مبلغ به سراسر کشور را از ماموریت‌های ویژه سازمان تبلیغات برشمرد و افزود: تبلیغ فرهنگ دینی وجه مشترک تمامی نهادهای انقلابی است.

شاهرخی ادامه داد: برنامه‌ریزی و آینده‌نگری در سازمان تبلیغات دو رکن اساسی برای ادامه فعالیت‌ها است، به این معنا که نیازهای آینده را احصا کرده و بدانیم نفوذ فرهنگی دشمن از چه طریقی است.

وی، معرفی اسلام، قرآن و فرهنگ متعالی را وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: ماموریت سازمان تبلیغات، ماموریت شهدای انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان اظهار داشت: بخشی از مشکلات لرستان به عدم توازن توسعه برمی‌گردد، در یک مقطعی از زمان همچون جنگ تحمیلی، آسیب‌هایی به استان وارد شد، با این وجود سازندگی بیشتر به سمت استان‌های مرکزی متمرکز شد.

شاهرخی با اشاره به نرخ بالای بیکاری و تورم در استان، اظهار داشت: انتظار می‌رود مسؤولان بیش از گذشته به فکر توسعه لرستان باشند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول