اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

سخنگوی دولت: وضعیت ارزی بانک مرکزی ما بهتر خواهد شد

علی ربیعی در پاسخ به سوال فارس گفت: حتما با فروش ارز در سامانه نیما وضعیت ارزی بانک مرکزی ما بهتر خواهد شد.

سخنگوی دولت: وضعیت ارزی بانک مرکزی ما بهتر خواهد شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، علی ربیعی سخنگوی دولت در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال این خبرنگار در مورد اینکه امروز دلار در پایه ۲۱ هزار تومان و سکه رقم 10 میلیون تومان است و مردم احساس می‌کنند دولت نظارتی بر بازار ندارد، گفت: تاثیر قیمت طلا متأثر از ارز است.

وی خاطرنشان کرد: حتی یک محصول کشاورزی هم متصل به قیمت ارز است، وقتی عرضه و تقاضای ارز بهم می‌ریزد با سیاست گذاری ها باید کنترل شود. رشد نقدینگی به علت تزریق ۲۵ هزار میلیارد تومان برای مبارزه با کرونا، کاهش عرضه کالا به خاطر کاهش صادرات در بحران کرونا در کنار کاهش صادرات نفتی اثر خود را گذاشت.

ربیعی گفت: ما صادرات خود را فعال کردیم، ارزهایی که برده بودند را داریم بر می‌گردانیم و مسیرهای صادراتی ایجاد کردیم، حتما با فروش ارز در سامانه نیما وضعیت ارزی بانک مرکزی ما بهتر خواهد شد.

وی ادامه داد: یادمان باشد کرونا رشد اقتصادی جهان را ۸ درصد کاهش داد. فکر می‌کنم با چشم انداز انجام شده در بازار ارزی نتیجه اش را در مرداد و شهریور می‌بینید. منحنی قیمت ارز حتما سرازیر خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول