اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

رسیدگی به مشکلات قضائی مردم رفسنجان با حضور رئیس کل دادگستری کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان در جریان سفر یک روزه به شهرستان رفسنجان به درخواست‌های تعدادی از مردم این شهرستان رسیدگی و دستورات قضائی لازم برای حل مشکلات آنها را صادر کرد.

رسیدگی به مشکلات قضائی مردم رفسنجان با حضور رئیس کل دادگستری کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، یدالله موحد در جریان این دیدار که در محل دادگستری شهرستان رفسنجان برگزار شد، حفظ کرامت مردم را از اولویت‌های مهم قوه قضائیه برشمرد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان همچنین در سفر یک روزه به شهرستان رفسنجان عملکرد شعب دادگاه و دادسرای این شهرستان را مورد ارزیابی قرار داد.

یدالله موحد در این سفر ضمن دیدار با اعضای شورای شهر رفسنجان، مسائل مربوط به احداث ساختمان جدید دادسرای این شهرستان را بررسی کرد. وی در ادامه در جمع قضات این شهرستان به تشریح اولویت‌ها و برنامه‌های قوه قضائیه پرداخت.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان نیز در این بازدید گفت: با توجه به بالا بودن آمار موجودی پرونده‌های شعب اجرای احکام و وجود پرونده‌های مسن در شعب بازپرسی این شهرستان، تلاش مضاعفی برای تعیین تکلیف این پرونده‌ها انجام شد.

ایمان شهسواری افزود: در گذشته وضعیت نا به سامانی در این شهرستان به دلیل حضور و اقدامات اراذل و اوباش وجود داشت که در این راستا از ماه گذشته تقریبا اراذل و اوباش سرشناس این شهرستان شناسایی شده‌اند و چهار قبضه سلاح شکاری غیرمجاز از آنها کشف شد و بر مبنای اقدامات انجام شده در این حوزه، در حال حاضر نزاع‌ها در این شهرستان کاهش چشمگیر یافته است.

وی یادآور شد: به منظور کاهش ورودی پرونده‌ها به شعب دادیاری، بخشی از پرونده‌های مرتبط با تصادفات به شوراهای حل اختلاف ارجاع شده و شعب دادیاری در حوزه تصادفات به پرونده‌های منجر به فوت رسیدگی می‌کنند و با این اقدام ورودی شعب دادیاری نیز به وضعیت نرمال رسیده ست.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول