اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

بهروزی‌راد: قایقرانی زندگی من است/ پارالمپیک ریو تجربه بزرگی بود

ملی‌پوش بانوی پاراکانو گفت: قایقرانی به من احساس آرامش می‌دهد و تمام زندگی‌ام است.

بهروزی‌راد: قایقرانی زندگی من است/ پارالمپیک ریو تجربه بزرگی بود

به گزارش خبرگزاری فارس، شهلا بهروزی‌راد در خصوص اینکه چگونه به ورزش گرایش پیدا کرده، اظهار داشت: ابتدا در ماده پرتاب دیسک فعالیت می کردم و بعد از حضورم در تست استعدایابی، به دلیل عملکرد بهتر وارد دنیای قایقرانی شدم و در قهرمانی آسیا، اولین مدال طلای رقابت‌های برون‌مرزی‌ام را کسب کردم. در این سال‌ها با حمایت خانواده و توکل به خداوند متعال فعالیتم را ادامه دادم و برادرم که از ملی‌پوشان کشتی بود مشوقم شد تا با انگیزه بیشتری در این مسیر حرکت کنم.

وی افزود: قایقرانی به من احساس زندگی و آرامش می‌دهد. جدایی از پاراکانو برایم مقدور نیست و به همین دلیل تصمیمی برای دور شدن از این رشته را ندارم و سعی می کنم فعالیتم را ادامه دهم.

ملی‌پوش بانوی پاراکانو کشورمان با اشاره به اینکه در بازی‌های پارالمپیک ریو به آنچه که هدفم بود نرسیدم، گفت: بر خلاف رقابت‌های جهانی که به مرحله فینال صعود می کنم، نتوانستم به مرحله پایانی این بازی‌ها راه پیدا کنم و با جایگاه نُهمی به کار خودم پایان دادم. این اتفاق تجربه بزرگی شد تا برای کسب نتیجه دلخواهم در پارالمپیک‌های بعدی بیشتر تمرین و تلاش کنم. 

وی در مورد انتخاب قهرمان المپیک بعنوان الگوی ورزشی اش، تصریح کرد: در طول این سال‌ها از لحاظ اخلاق ورزشکاری، حسن یزدانی، قهرمان المپیک کشورمان را به عنوان الگوی جوانمردی انتخاب کردم و همیشه در تلاش بودم اخلاق پهلوانی و ورزشی‌ام را مانند او حفظ کنم. 

دارنده مدال برنز جهانی مجارستان در خصوص اینکه در کرمانشاه، افراد دارای معلولیت را به ورزش می آورم، عنوان کرد:  افرادی که دارای معلولیت هستند را با ورزش جانبازان و معلولین آشنا کردم و حتی از فضای قایقرانی به آنها توضیح دادم چرا که معتقدم ورزش روح زندگی است.

بهروزی‌راد در خصوص پیگیری تمریناتش در این روزهایی کرونایی، تاکید کرد: در این روزها که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده است مانند دیگر ورزشکاران در منزل زیر نظر مربیانم تمرینات بدنسازی‌ام را ادامه دادم و از فضای تمرین‌های فنی و تکنیکی به دلیل شرایط دور ماندم اما امیدم را از دست ندادم و مطمئنم که با آغاز اردوها در تهران می‌توانم باز هم به روزهای اوج آمادگی برگردم.

ملی‌پوش پاراکانو کشورمان که با روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین مصاحبه داشت، خاطرنشان کرد: امیدوارم که هرچه زودتر شرایط کرونایی به پایان برسد و شرایط به روزهای عادی برگردد. از کمیته ملی پارالمپیک، فدراسیون قایقرانی تشکر می کنم که از تیم ملی حمایت می کنند و فضا را برای رشد این رشته مهیا کردند.

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول