اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

نامه خوئینی ها موجب رونق بنگاه‌های دروغ پراکنی رسانه‌های معاند شد

کارشناس مسایل سیاسی و مدرس دانشگاه با بیان اینکه نامه خوئینی‌ها موجب رونق بنگاه‌های دروغ‌پراکنی رسانه‌های معاند شد، گفت: باید در این شرایط که تحریم‌های اقتصادی بر کشور و مردم تحمیل کرده‌‌اند در کنار مردم و مقام معظم رهبری ایستاد نه اینکه اینگونه لب به انتقاد گشود.

نامه خوئینی ها موجب رونق بنگاه‌های دروغ پراکنی رسانه‌های معاند شد

صفی‌الله رمضانخانی فعال سیاسی و مدرس دانشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی فارس درخصوص نامه سرگشاده موسوی خوئینی‌ها به رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: آقای خوئینی ها درحالی از مشکلات معیشتی و وضع داخلی سخن گفته‌‌اند که گویا از هجمه سنگین اقتصادی علیه کشور و ملت ایران و همچنین سایه سنگین تحریم‌های اقتصادی بی‌خبر هستند، قطعا به خوبی می‌دانند که سال‌های سخت اقتصادی ناشی از تحریم چگونه گذشت و گریزی ازآن نیست.

وی افزود: کاهش چشمگیر درآمد نفت با توجه به وابستگی نفتی، افزایش کسری بودجه، کاهش سرمایه گذاری‌های داخلی، سوداگری در بازار خودرو، طلا و سکه و ارز، افزایش فساد اقتصادی، تنگناهای ایجاد شده اقتصادی از سوی آمریکا علیه کشورمان در حوزه اقتصاد بین‌الملل، بدعهدی سه کشور اروپایی در قبال ایران و… مواردی است که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت و منکر تاثیر آنها بر وضع کنونی کشور شد.

وی افزود: رییس جمهور نیز درسخنانی اعلام کرد که اگر جنگ اقتصادی نداشتیم از سال ۹۵ تا امروز باید ۲۰۰ میلیارد دلار منبع اضافی وارد کشور می‌شد که ۱۰۰ میلیارد دلار آن پول نفت بود. اگر در سال ۹۷ و ۹۸ تحریم وجود نداشت در هر سال حدود ۵۰ میلیارد دلار از فروش نفت کسب می‌کردیم. لذا اینکه می‌گویند تحریم چه تأثیری داشته است، باید مدیریت را قوی کنیم به مانند این است که عضلات را قوی کنیم اما وقتی آب و غذا وجود نداشته باشد، طرف هر چقدر هم قوی باشد، دچار خطر و آسیب خواهد بود.

این فعال سیاسی در ادامه بیان کرد: حال این سوال مطرح می‌شود که آقای موسوی خوئینی‌ها که از ابتدای انقلاب دارای مسئولیت‌های مختلف رسمی و غیر رسمی در همین نظام بوده‌‌اند، پاسخ دهند چه اقدامات و فعالیت‌هایی در مقاطع مختلف برای حل مشکلات کشور و برداشتن باری از دوش مردم انجام داده اند؟ و یا چه طرح و برنامه‌‌ای برای بهبود امور ارائه داده اند؟ و چرا هیچ گاه در صحنه عمل برای حل مشکلات مردم حضور نداشته اند؟

وی تصریح کرد: یادرآور می‌شود تاکنون دوراندیشی و استراتژی حضرت آیت الله خامنه‌‌ای موجب تحقق پیش بینی‌های صحیح ایشان شده است. از حضرتعالی و مشاورانتان درخواست می‌کنم تاریخ انقلاب را دقیق مطالعه نمایید تا شاید متوجه شوید حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) بعد از پیر جماران حضرت امام خمینی (ره)، خمینی کبیر چگونه کشتی نظام را به سلامت از همه بحرانها عبور دادند و مسلمانان دنیا و فرزندان خمینی به چنین رهبری به خود می‌بالند که آیندگان هم به وجود رهبری نظام افتخارخواهند کرد، البته شما و دوستانتان در این شرایط چگونه عمل کردید، بماند که اکنون نیز مجالی برای بیان این مطالب نیست.

رمضانخانی در ادامه خطاب به خوئینی ها اظهارداشت: جنابعالی در مهمترین و حساسترین مقاطعی که می‌توانستید نقش آفرین باشید مانند مقطع فتنه ۸۸، سکوت اختیار کردید و البته خبرهایی مبنی بر نقش آفرینی تان در پشت پرده و برگزاری جلساتی با سران فتنه برای راهبری جریانات فتنه منتشر شد در حالیکه می‌توانستید در آن مقطع به کمک رهبری و نظام بیایید اما راه دیگری را برگزیدید و به رغم اینکه از شما به عنوان یکی از نزدیکان امام (ره) یاد میشد هنگامی که در فتنه ۸۸ به ساحت حضرت امام (ره) توهین شد، سکوت اختیار کردید. پس چطور در حالیکه اینطور در زمین دشمن باز کردید اکنون به یاد مردم و مشکلات آنها افتاده اید؟

این فعال سیاسی با بیان اینکه موفقیت آمیز نبودن تلاش‌هایتان برای از پشت صحنه به روی صحنه آمدن نباید موجب اینگونه سخن گفتن و از آب گل آلود ماهی گرفتن شود، گفت: لذا باید در این شرایط که تحریم‌های اقتصادی بر کشور و مردم تحمیل کرده‌‌اند، در کنار مردم و مقام معظم رهبری بود نه اینکه اینگونه علیه ستون نظام و ولایت انتقاد کرد.

وی با اشاره به پیش بینی‌های دقیق مقام معظم رهبری گفت: تحقق پیش بینی شکست آمریکا در عراق و افغانستان، شکست طرح خاورمیانه بزرگ، بشار پیروز خواهد شد، داعش گریبان غربی‌ها را نیز خواهد گرفت، واکنش رهبر انقلاب به حمله تروریستی به مجلس، به تکفیری‌ها گوشمالی سختی خواهیم داد، شکست طرح معامله قرن، توقیف متقابل نفتکش انگلیسی در پی راهزنی دریایی آن‌ها، نابودی رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال آینده، پیش بینی شکست مذاکرات صلح خاورمیانه در اوج توافقات بین المللی، پیش بینی افول آمریکا بعد از ۱۱ سپتامبر و گرفتاری در باتلاق عراق، پیش بینی وقوع انقلاب در مصر با روحیه اسلامی - انقلابی ملت مصر، پیش بینی سقوط غرب و آمریکا و پیش بینی آغاز نهضت خدمت رسانی به خوبی نشان دهنده این امر است.

این مدرس دانشگاه ادامه داد: مقام معظم رهبری به خوبی با درک واقعیات موضوع اقتصادی مقاومتی را مطرح کردند و به تبیین شاخصه‌های مدیریت جهادی شامل توکل به خدا، خودباوری و اعتماد به نفس، دشمن‌شناسی، دوری از اختلافات، کارآمدی، استفاده از امکانات و ظرفیت‌ها، نگاه نقادانه، حرکت مبتنی بر علم و درایت، همت، همراه با انگیزه خدمت و حضور مردمی (عزم ملی) پرداختند.

وی در پایان تاکید کرد: در شرایط کنونی همه برای حل مشکلات مسئول هستند؛ لذا اینگونه نامه نوشتن‌ها و شانه خالی کردن زیبنده نیست و موجب سوءاستفاده دشمنان کشور و رونق بنگاه‌های دروغ پراکنی رسانه‌های معاند خواهد شد؛ زیرا آنها از آقای خوئینی‌ها به نام فردی از این نظام یاد می‌کنند. پس اگر کمکی نمی‌کنید، سنگ اندازی هم نکنید. وَإذَا قِیلَ لَهم لَا تُفسِدُوا فی الْأَرْضِ قَالُوا إِنَّمَا نَحْنُ مُصْلِحُونَ(و چون به آنان گفته شود در زمین فساد مکنید می‌گویند ما خود اصلاحگریم.)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول