اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ضرورت تربیت نیروهای در تراز انقلاب/ غرب رو به افول است

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور تربیت نیروهای در تراز انقلاب اسلامی را یک ضرورت دانست و گفت: برای ایفای نقش در برهه‌های حساس و رفع مشکلات کشور در عرصه‌های مختلف نیاز به تربیت نیروهای در تراز انقلاب داریم.

ضرورت تربیت نیروهای در تراز انقلاب/ غرب رو به افول است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدجواد نیک‌روش ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه روسای بسیج دانشجویی استان همدان با اشاره به اینکه از عمر بسیج دانشجویی بیش از 30 سال می‌گذرد اظهار کرد: این مجموعه انقلابی در این مدت از هیچ تلاشی برای حل مسائل و مشکلات نظام اسلامی و اجرای فرامین رهبری فروگذاری نکرده است.

وی با بیان اینکه ما مراحل سختی را در گام اول انقلاب پشت سر گذاشتیم گفت: امروز در گام دوم انقلاب قرار داریم و باید از هر نظر برای تحقق اصول رهبری در بیانیه گام دوم تلاش کنیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور مسیر غرب را مسیری قهقرایی عنوان کرد و افزود: امروز جلوه‌های این افول را در اخبار مربوط به حوادث آمریکا می‌بینیم.

وی تربیت نیروهای در تراز انقلاب اسلامی را یک ضرورت دانست و گفت: برای ایفای نقش در برهه‌های حساس و رفع مشکلات کشور در عرصه‌های مختلف نیاز به تربیت نیروهای در تراز انقلاب داریم.

نیک‌روش با تأکید بر نقش‌آفرینی این نیروها در عرصه‌های مورد نیاز نظام تأکید کرد: این نیروها به فراخور نیاز باید در عرصه مقابله با جنگ سخت، مواجهه با جنگ نرم، جنگ اقتصادی و عرصه‌هایی چون مقابله با بیماری کرونا ورود کنند.

وی نیک‌روش با اشاره به اینکه برای مقابله با بیماری کرونا به پژوهش‌های دانش‌بنیان نیاز داریم افزود: برای قوی شدن کشور ظرفیت‌های مختلف داریم که باید از آنها درست استفاده شود.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور یکی از عرصه‌های قوی شدن کشور را توجه به بخش اقتصاد و مسئله تولید عنوان کرد و گفت: در این بخش کشاورزی جایگاه ویژه‌ای دارد که باید از ظرفیت دانشگاه‌ها استفاده شود.

وی تأکید کرد: برای حل مشکلات کشور نیازمند مسئله‌شناسی، کشف پاسخ و راه‌حل نظری، همراه کردن مردم برای اجرای راهکارها، گفتمان‌سازی، مطالبه‌گری از مسئولان با ارائه راهکار، ورود دانشگاه‌ها به عرصه عمل و استفاده از ظرفیت دانشگاهیان در میدان نظر و عمل هستیم.

انتهای پیام/3140/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول