اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

افزایش دانش قرآنی نوجوانان با مسابقه «جداول قرآنی»

خانه قرآن فرهنگسرای اندیشه برای افزایش دانش قرآنی و پرکردن اوقات فراغت نوجوانان مسابقه‌ای با عنوان جداول قرآنی راه‌اندازی کرده است.

افزایش دانش قرآنی نوجوانان با مسابقه «جداول قرآنی»

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس خانه قرآن فرهنگسرای اندیشه مسابقه جداول قرآنی را با هدف آشنایی جوانان و نوجوانان با قرآن کریم و انس آنها با آیات الهی برگزار می کند.

این مسابقه برای فهم معانی و ترجمه آیات قرآن کریم و افزایش مراجعه به قرآن و بهره‌مندی در زندگی روزمره طراحی شده است. مسابقه «جداول قرآنی» در فضای مجازی و در روزهای دوشنبه هر هفته اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در مسابقه و یا کسب اطلاعات بیشتر به سایت فرهنگسرای اندیشه به نشانی www.andisheh.farhangsara.ir مراجعه کنند. علاقه‌مندان باید به سؤالاتی که در این سایت بارگذاری شده است پاسخ داده و آن را به شماره واتساپ ۰۹۱۰۶۹۷۲۹۴۶ ارسال کنند.

کسانی که بیشترین حضور و ارسال پاسخ درست را در ۵ مسابقه داشته باشند، به قید قرعه جوایز نفیسی دریافت خواهند کرد. علاقه‌مندان همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره های ۸۸۴۱۳۵۱۱-۸۸۴۲۴۴۲۲ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول