اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

استقبال متفاوت مخاطبان از فیلم ـ تئاترها در سامانه های نمایشی

مدیر یک سامانه فروش بلیت تئاتر گفت: از زمانی که دو مرتبه سازمان سینمایی مجوز VODها را صادر کرد ، بیش از بیست فیلم ـ تئاتر جدید روی سایت قرار گرفت که مورد استقبال هم قرار گرفته است.

استقبال متفاوت مخاطبان از فیلم ـ تئاترها در سامانه های نمایشی

«محمد عمروآبادی» مدیر سامانه فروش بلیت «تیوال» در گفت وگو با خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس گفت: 10 روز از آغاز سامانه پخش فیلم ـ تئاترها گذشته بود که بیستم اردیبهشت ماه از ادامه کار جلوگیری شد با تکیه بر اینکه باید همه آثار شبکه نمایش خانگی مثل VOD ها از سازمان سینمایی مجوز دریافت کنند.

وی در ادامه افزود: ما از ابتدا هم احساس کردیم این قاعده ناپخته و براساس تفسیر ناکاملی از قانون است بهرحال فیلم ـ تئاترها یک تفاوتی با فیلم و سریال های نمایش خانگی داشتند و فرقش هم این بود که یک بار مسیر طولانی و دقیق دریافت مجوز نظارت را طی کرده اند ، به اجرا رسیدند  و حال قرار است پخش آنلاین شوند. 

عمروابادی اظهار داشت: بر این اساس ما و هنرمندان از مرکز هنرهای نمایشی، شورای نظارت و ارزشیابی و سازمان سینمایی و مجموعه ساترا پیگیری کردیم. 250 هنرمند سرشناس تئاتر هم بیانیه ای در این زمینه امضا کردند خلاصه که بعد از یک ماه دوندگی به این نقطه رسیدیم که اگر درست اجرا بشود ، خوب است اما اگر با مشکلاتی روبه رو شود که من هم خیلی روی آن تأکید دارم ، نتایج خوب و درخشانش بی اثر می شود.

وی در ادامه افزود: قرار شد ما اثار را به شورای نظارت و ارزشیابی تئاتر در قالب DVD ارائه دهیم، شورا هم در کمتر از یک هفته بازبینی لازم را انجام دهد و با تعامل سازمان سینمایی، پاسخ نهایی را ارائه کند. خوشبختانه نگاه سازمان سینمایی مثبت است و شورا در این عرصه می بایست قدم بگذارد و سریع آثار را بازبینی کند و کار به درازا نکشد وگرنه دستاوردها بی اثر می شود.

مدیر سامانه بلیت فروشی تیوال با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از بیست و دو فیلم ـ تئاتر جدید روی سایت قرار گرفته است، گفت: خیلی از هنرمندان هم در این مدت درخواست دادند که ما منتظر تحویل مجوز شورا هستیم تا به آنها پاسخ دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که استقبال مردم از فیلم ـ تئاتر ها چطور بوده است، گفت: این استقبال به کیفیت اثر به لحاظ ویدئویی، صوتی و اجرایی بستگی دارد. برخی آثار مورد استقبال خیلی زیاد قرار گرفتند برخی هم خوب بودند و بقیه هم اندک استقبال شدند. یک بخش دیگر استقبال هم منوط به تبلیغات گسترده در کل کشور است بهرحال ویژگی خوب فیلم ـ تئاتر این است که دیگر اجرا محدود به یک شهر نمی شود، مثلا فقط در تهران نیست همه کشور می توانند آن نمایش را ببینند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول