اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

فعالیت‌های اوقات فراغت به‌صورت مجازی برای نوجوانان فراهم شود

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به محدودیت‌های ایجاد شده ناشی از ویروس کرونا، گفت: فعالیت‌ اوقات فراغت جوانان و نوجوانان امسال در راستای مهارت‌محوری مبتنی بر ساماندهی حوزه کسب و کار و چالش‌های مختلف ورزشی در بستر فضای مجازی برنامه‌ریزی شده است.

فعالیت‌های اوقات فراغت به‌صورت مجازی برای نوجوانان فراهم شود

حسن عزیزی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بیرجند از اوقات فراغت به‌عنوان جریان نرم فرهنگی، هویت‌افزا و الهام‌بخش در حوزه جوانان یاد کرد و اظهار داشت: اوقات فراغت به‌عنوان حلقه تکمیلی نظام تعلیم، تربیت و تسهیل‌کننده جریان اجتماع‌پذیری در کنار مسائل مهم ازدواج، اشتغال و مسکن جوانان می‌تواند مطرح باشد.

وی با بیان اینکه کارکردهای گوناگونی برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تعطیلات تابستانی وجود دارد، بیان داشت: در راستای مسؤولیت‌پذیری، مشارکت‌جویی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی جوانان و نوجوانان باید برنامه‌ریزی توسعه‌یافته‌ای صورت گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با اشاره به محدودیت‌های ایجاد شده ناشی از شیوع ویروس کرونا در ارتباط با جلسات و اجتماعات، خاطرنشان کرد: مهارت‌محوری مبتنی بر ساماندهی حوزه کسب و کار با بهره‌گیری از ظرفیت‌های جوانان و ورزشکاران در برگزاری چالش‌های مختلف ورزشی، کارگاه‌های کارآفرینی و تولیدی در بستر فضای مجازی از جمله اولویت کاری اداره‌کل ورزش و جوانان در تابستان سال ۹۹ است.

«مهدی قناد» معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی نیز اظهار داشت: اوقات فراغت چنان در پدیده جوانی تنیده است که باید آن را منشأ شناخته شدن دوران جوانی و هویتی آنان دانست.

وی فعالیت‌های فراغتی را در چهار گروه شیوه‌های فردی غیر فعال از قبیل تماشای تلویزیون و غیره، شیوه‌های جمعی غیر فعال از قبیل تماشای مسابقات ورزشی، شیوه‌های فردی فعال از جمله کارهای هنری، موسیقی و شیوه‌های جمعی فعال از قبیل بازی، ورزش و گردش‌های دسته جمعی تقسیم‌بندی کرد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی و برنامه‌های گروهی، تمرکز فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی در حوزه فردی جوانان و نوجوانان اعم از هنری، موسیقی و ورزش‌های انفرادی است.

انتهای پیام/69014/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول