اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

پای «باستی هیلز بوشهر» در تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی باز شد

در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی استان بوشهر پای باغ ویلاهای گورکات با عنوان باستی هیلز بوشهر به جلسه باز شد.

پای «باستی هیلز بوشهر» در تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی باز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آئین تکریم و معارفه مدیرکل بازرسی استان بوشهر پیش از ظهر امروز با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی بازرسی کل کشور در دادگستری بوشهر برگزار شد.

امید سحرخیز، مدیرکل سابق بازرسی استان بوشهر در این آئین اظهار داشت: استان بوشهر در کنار قطب انرژی کشور بودن، قطب اخلاق و همدلی نیز بوده است به‌گونه‌ای که رفتار مسؤولان و مردم در مواجه با تخلف زبانزد بوده است.

وی با اشاره به شیوه پیگیری تخلفات در استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای برخورد با فساد رهنمودهای مقام معظم رهبری را نصب العین قرارداده‌ایم، چنانکه ایشان فرمودند که بین خطا و خیانت تفاوت است و نباید این دو مورد را با یک نگاه مورد بررسی قرار داد.

سحرخیز بابیان اینکه دشمن دستگاه‌های اقتصادی کشور را در نظر گرفته است، گفت: استان بوشهر قطب اقتصاد کشور است و  سازمان بازرسی این رسالت را دارد که بعنوان مشاور دستگاه‌های اجرایی بر فعالیت این دستگاه‌ها نظارت کند تا جایی که راه‌های احتمال فساد بسته شود.

مدیرکل سابق بازرسی استان بوشهر با اشاره به فعالیت‌های این سازمان در دوران مدیریت وی، ابراز کرد: در دوران حضور در بوشهر، با پرونده‌هایی از جرائم سنگین اقتصادی و اخلال در نظام اقتصادی کشور مواجه بودیم که بدون مماشات و رسانه‌ای کردن، این افراد به دستگاه قضایی معرفی شدند و هم‌اکنون پرونده دارند.

وی با اشاره به ساخت‌وسازها و انشعابات غیرمجاز در استان بوشهر گفت: متأسفانه در یک منطقه از استان، میزان تغییر کاربری‌ها در سه سال اخیر، معادل 20 برابر سال‌های گذشته بوده که اغلب کشاورزی بوده و در رسانه‌ها به‌عنوان باستی هیلز بوشهر مطرح می‌شود.

سحرخیز تصریح کرد: بعدازاین گزارش مسؤولان قوه قضائیه به این قضیه ورود کردند و با همکاری مجموعه قضایی استان بوشهر توانستیم بخشی از ساخت‌وسازها و انشعابات غیرمجاز را قطع و تخریب کنیم؛ البته همچنان این روند وجود دارد.

مدیرکل سابق بازرسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: دوران خدمتی خود را در استان بوشهر هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم و اگر نکاتی به مدیران گفته‌شده، فقط به خاطر مأموریت و نظارت قانونی بوده است.

اسحاق شهبازی مدیرکل جدید سازمان بازرسی استان بوشهر نیز در این آئین اظهار داشت: در راستای مبارزه با فساد تمام توان خود را به کارخواهیم گرفت و در این راستا از ظرفیت رسانه‌ها و گروه‌های مردم‌نهاد استان بوشهر استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص پیگیری برای رفع موانع تولید در استان بوشهر گفت: با همکاری دیگر دستگاه‌ها در این مسیر به موضوع شناسایی و پیگیری برای رفع موانع تولید در قطب اقتصادی کشور ورود خواهیم کرد تا بیش‌ازپیش به طرح جهش تولید، جامه عمل بپوشانیم.

در این آئین از زحمات امید سحرخیز مدیرکل سابق تقدیر و اسحاق شهبازی به عنوان مدیرکل جدید سازمان بازرسی استان بوشهر معرفی شد.

امید سحرخیز نیز بعنوان مدیرکل حوزه ریاست، روابط عمومی و همکاری‌های بین‌الملل سازمان بازرسی کل کشور منصوب شد.

به گزارش فارس، مخاطبان این خبرگزاری نیز با ثبت سوژه‌ای با عنوان «به مساله باستی هیلز بوشهر ورود کنید»، در سامانه فارس من، خواستار پیگیری خبرنگاران فارس شده بودند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول