اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

طرح کرامت در 30 نقطه استان البرز اجرا شد/تأمین آب شرب روستایی در دستورکار است

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: طرح کرامت در 30 منطقه استان البرز اجرایی شده است که در این میان قالب احیای قنوات، تأمین آب شرب روستایی، توسعه راه‌ها و فعالیت‌های آبخیزداری انجام داده است.

طرح کرامت در 30 نقطه استان البرز اجرا شد/تأمین آب شرب روستایی در دستورکار است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار یوسف مولایی، فرمانده سپاه استان البرز، ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان البرز، با اشاره به اقدامات بسیج و سپاه در شرایط مقابله با شیوع کرونا در سراسر کشور، گفت: سپاه استان البرز آمادگی کافی برای مشارکت در انجام پروژه‌های در دست اجرا را دارد.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به اینکه در صورت تمایل دستگاه‌های مربوطه برای آغاز همکاری و مشارکت آماده انعقاد تفاهم نامه هستیم، اظهار کرد: تجهیزات مهندسی، گروه‌های جهادی و مشارکت نیروهای بسیجی از جمله اقدامات مورد نظر سپاه استان در بحث مشارکت با دستگاه‌های اجرایی است.

سردار مولایی یادآور شد: در حوزه‌هایی از جمله بهداشت و درمان و بخش عمرانی نیز سپاه استان البرز آماده همکاری است.

وی با اشاره به اینکه دو قرارگاه در دو روستای پلنگ آباد و نجم آباد در حوزه بهداشت و درمان و آموزش به مردم منطقه خدمات رسانی دارند، ادامه داد: سعی داریم به سایر مناطق محروم استان نیز ارائه خدمات داشته باشیم.

این فرمانده سپاه با اشاره به اجرای طرح کرامت در ۱۷ منطقه استان، گفت: سپاه این طرح را در ۳۰ منطقه و در قالب احیای قنوات، تأمین آب شرب روستایی، توسعه راه‌ها و فعالیت‌های آبخیزداری انجام داده است.

سردار مولایی در پایان با اشاره به اهمیت توسعه سرانه‌های ورزشی در استان، گفت: تاکنون ۶۰ سوله توسط سپاه استان احداث شده است.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول