اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

نهضت خدمت رسانی در دادگستری تهران جدی گرفته شود

رئیس کل دادگستری استان تهران بر جدی گرفتن نهضت خدمت رسانی در دادگستری تهران و رضایت مردم و اجابت خواسته‌های آن‌ها تأکید کرد.

نهضت خدمت رسانی در دادگستری تهران جدی گرفته شود

محمدجواد حشمتی مهذب رئیس کل دادگستری استان تهران صبح امروز در نشست شورای معاونین اظهار کرد: در سال گذشته با تلاش جمعی توانستیم رسیدگی‌های خیلی خوبی همراه با کاهش موجودی و بهبود وضعیت آماری در بخش‌های مختلف ارائه دهیم.

وی افزود: کار، تلاش و فعالیت در کلام بزرگان نیز مورد توجه و تأکید است و امیدوارم خداوند متعال به برکت خون شهدای انقلاب اسلامی به ما توفیق عنایت فرماید تا در راه صلاح بمانیم و راه و مشی آن‌ها را ادامه بدهیم.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: باید نهضت خدمت رسانی را در دادگستری تهران جدی بگیریم چرا که خدمت به مردم به فرموده امام راحل(ره) عبادت است و در تمام کارهایی که صورت می‌گیرد باید رضایت مردم و اجابت خواسته‌های آن‌ها در اولویت است.

حشمتی مهذب متذکر شد: با اخلاق خوش اسلامی می‌توان خیلی از مشکلات را حل کرد و همه باید پاسخگوی مردم باشند و با افزایش کار و تلاش خود سعی کنیم تا از این وضعیت خارج و یک بازخورد مناسب به جامعه ارائه بدهیم.

وی افزود: در همایش اخیر هفتم تیر به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه دادگستری تهران به عنوان استان برتر در کل کشور از جهت مقابله با مفاسد اقتصادی انتخاب شده و این حاصل تلاش همه  عزیزان در بخش‌های مختلف است.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول