اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

زباله‌های تولید شده تبریز تنها دفن می‌شود!

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز گفت: ایجاد سیستم تفکیک و بازیافت زباله در تبریز یکی از نیاز‌های اساسی شهر محسوب می‌شود.

زباله‌های تولید شده  تبریز تنها دفن می‌شود!

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محرم محمدزاده در حاشیه دیدار اعضای شورای شهر و شهردار تبریز با نمایندگان شرکت‌های فعال در زمینه بازیافت و تولید زباله سوز گفت: در نقاط مختلف دنیا بحث تولید زباله و بازیافت آن از طریق روش‌های مختلف مرسوم است که لازم است تبریز نیز در این زمینه فعالیت کند. 

وی با بیان اینکه از طریق روش‌های مختلف بازیافت می‌توان از پسماند شهری درآمدزایی کرد گفت: تولید زباله در شهرها و مناطق مختلف متفاوت است که هر شهر براساس شرایط خود و زباله تولیدی اقدام به بازیافت زباله می‌کند.

محمدزاده با بیان اینکه فعلاً در تبریز زباله‌های تولید شده دفن می‌شود گفت: این کار مشکلات زیست محیطی بسیاری دارد که شیرابه‌های آن آب های زیرزمینی و هوارا آلوده می‌کند.

وی افزود: امروز در جلسه‌ای با حضور اعضای شورای شهر چند شرکت طرح های مختلف بازیافت و زباله سوز را ارائه کردند که چند شرکت دیگر نیز سابقاً طرح‌های خودر را ارائه داده‌اند که در کمیسیون‌های مختلف و توسط کارشناسان زبده بررسی خواهند شد.
 

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول