اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

پروژه بیمارستان ولی عصر(عج) اراک پیشرفت خوبی ندارد

رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: پیمانکار پروژه بیمارستان ولیعصر با فرصت سوزی و از دست دادن زمان، به وعده های خود تا کنون عمل نکرده است.

پروژه بیمارستان ولی عصر(عج) اراک پیشرفت خوبی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام موسوی ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان ولی عصر(عج) اظهار کرد: در اجرای مصوبات جلسات متعددی که در حضور نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، استاندار مرکزی، رئیس دانشگاه و... برگزار شد بازدیدی از پروژه ساختمان ولی‌عصر (عج) داشتیم که پروژه‌ای است که انتظار به حقی وجود دارد که هرچه زودتر به سرانجام برسد.

وی افزود: علیرغم فرصت و مهلت بسیار مناسبی که به پیمانکار داده شده متأسفانه پیشرفت خوبی در کار نمی‌بینیم و آن آورده که باید پیمانکار از منابع انسانی و تجهیزات و لوازم اینجا داشته باشد مشاهده نمی‌شود امیدواریم که پیمانکار از این لحظات استفاده بهتری کند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: فرصت‌های نابی توسط پیمانکار از دست رفته و تا اینجای کار فرصت‌سوزی بوده مردم در این مدت انتظار زیادی کشیدند که انتظار به حقی است پیمانکار باید اقدام عاجلی کند و آورده چشمگیر و مهمی داشته باشد با این وضعیت به اتمام پروژه در آن زمانی که با پیمانکار به توافق رسیدیم خوش‌بین نیستیم.

موسوی اضافه کرد: در جلسه که بعدازظهر امروز با نماینده ولی‌فقیه داریم باید به یک نتیجه روشن و توافق درستی دست پیدا کنیم تا پیمانکار هم در جلسه بتواند از عملکرد خود دفاع کند، باید اقدام عملی شود و در آن ظرف زمانی که پیش‌بینی کردیم امیدوار نیستیم به نتیجه برسیم منتهی تصمیمات قاطعی گرفته خواهد شد.

وی گفت:‌ امیدواریم که در فرصت زمانی هرچه مناسب‌تری به نتیجه برسد و انتظار مردم به پایان برسد و مردم استان مرکزی و برخی از استان‌های همجوار از نعمت وجود بیمارستان پیشرفته و تخصصی برخوردار شوند

رئیس کل دادگستری استان مرکزی در خصوص شیوع کرونا و اقدامات دادگستری نیز بیان کرد: در بحث کرونا جا دارد از کادر درمان و پزشکی و فعالین و حوزه سلامت تقدیر و تشکر کنیم، در این مدت خوشبختانه در کشور همه مردم و دستگاه‌ها پای کار آمدند.

موسوی ادامه داد: یکی از دستگاه‌هایی که در این زمینه ورود داشت و توانست خدماتی ارائه بدهد و بحث حقوقی و قضایی مقابله با ویروس بود بعضاً اگر جایی مقاومتی می‌شد دستگاه قضایی ورود داشت

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول