اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

نرخ بیکاری گلستان به 9.8 کاهش یافت/ پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان استان

استاندار گلستان گفت: تلاش داریم در سالجاری با همراهی دستگاه‌های اجرایی استان ۳۳ هزار شغل در استان ایجاد کنیم و خوشبختانه نرخ بیکاری استان در سه ماهه اول سال جاری به ۹.۸ رسیده و یک رقمی شده است.

نرخ بیکاری گلستان به 9.8 کاهش یافت/ پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان از مطالبات کشاورزان استان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در جلسه با فرمانداران سراسر استان با اشاره تلاش‌های دولت در جهت حمایت از کشاورزان اظهار کرد: با وجود تمام مشکلات مالی تاکنون ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان از مطالبات کلزاکاران و گندمکاران استان پرداخت شده و این رقم فارغ از حمایت‌های صورت گرفته از دیگر کشاورزان است.

وی تصریح کرد: اگرچه در سال ۹۸ گلستان بحران عظیمی همچون سیل را پشت سر گذاشت اما همه موفق شدیم تمام مطالبات کارکنان دولت را پرداخت کنیم.

استاندار گلستان افزود: در بحران کرونا میزان اعتباراتی دریافتی گلستان به نسبت جمعیت از تمامی استان‌های همجوار بیشتر بود و ما موفق شدیم علاوه بر تجهیزات، مطالبات کادر درمانی را به طور کامل پرداخت کنیم.

حق‌شناس گفت: تلاش داریم در سالجاری با همراهی دستگاه‌های اجرایی استان ۳۳ هزار شغل در استان ایجاد کنیم و خوشبختانه نرخ بیکاری استان در سه ماهه اول سال جاری به ۹.۸ رسیده و یک رقمی شده است.

وی با اشاره به بنیان‌های قدرتمند اقتصاد ایران خاطرنشان کرد: پیش بینی‌های بین‌المللی حاکی از آن است که اقتصاد ایران در سال آینده رشد مثبت را تجربه خواهد کرد.

لازم به ذکر است در این دیدار فرمانداران سراسر استان دغدغه و مسایل خود را با استاندار در میان گذاشتند.

انتهای پیام/2307/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول