اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

مشکلاتی معیشتی مردم در راس توجه مجلس باشد/ حمل و نقل محصولات کشاورزی بروجرد مشکلاتی دارد

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس موضوع معیشت مردم را باید در رأس مسائل اقتصادی مورد توجه قرار دهد.

مشکلاتی معیشتی مردم در راس توجه مجلس باشد/ حمل و نقل محصولات کشاورزی بروجرد مشکلاتی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، به نقل از خبرگزاری خانه ملت، فاطمه مقصودی با بیان اینکه مجلس هرگز تعطیلی ندارد،گفت: به روستاهای مناطق حوزه انتخابیه سرکشی کرده و مسائل مشکلات مردم، کارخانه ها ،شهرک‌ها و شهرک‌های صنعتی را رسیدگی می‌کنیم.

وی ادامه داد: دیدارهای مردمی با مردم برگزار می‌شود، مشکلات و مسائل مردم و حرف‌های مردم را می شنویم و تا جایی که بتوانیم در جهت رفع مشکلات مردم تلاش می‌کنیم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس موضوع معیشت مردم را باید در رأس مسائل اقتصادی مورد توجه قرار دهد، ادامه داد: مشکلات عمده روستاها مشکل آب و مشکلات آب زراعی و آب آشامیدنی است، از آنجا که در منطقه سد وجود ندارد، اغلب روستاها مشکلات آب آشامیدنی و آب زراعی دارند.

وی با بیان اینکه جاده‌ها و راه‌ها مشکل دیگر روستاها است، بیان کرد: با توجه به سیل سال گذشته در منطقه ما، جاده‌های مواصلاتی را از بین رفته و پل‌های ارتباطی را تخریب شده است. رودخانه‌های منطقه نیاز به لایروبی دارند، همچنین بازسازی پل‌ها و جاده‌ها باید در اولویت باشد.

مقصودی با اشاره به مشکلات حمل و نقل محصولات کشاورزی، تصریح کرد: در حال حاضر فصل کاشت محصول است و برای حمل و نقل محصولات کشاورزی در حوزه انتخابیه بروجرد و اشترینان مشکلاتی وجود دارد و حمل و نقل محصولات کشاورزی به سختی انجام می‌شود.

وی با اشاره به اقتصاد روستاها، عنوان کرد: مشکلات اقتصادی در روستا بسیار زیاد است؛ در حوزه انتخابیه بنده و منطقه لرستان محدودیت‌هایی وجود دارد و در واقع مناطق محروم زیاد دارد و جوانان روستا مشکلات اشتغال دارند که این موضوعات در دیدارها و سرکشی به روستاها مطرح می‌شود و امیدواریم در مجلس با مطرح کردن این موضوعات در رفع نیازهای مردم حوزه انتخابیه میسر باشیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول