اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فرصتی دوباره برای پذیرفته نشدگان در امتحانات مجازی دانشگاه آزاد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اهواز گفت: به دانشجویانی که در امتحانات مجازی پذیرفته نشده‌اند، فرصت دیگر داده خواهد شد.

فرصتی دوباره برای پذیرفته نشدگان در امتحانات مجازی دانشگاه آزاد

بیژن کریمی بیرگانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: امتحانات نیمسال جاری در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری از ۲۶ خرداد ماه  به صورت مجازی برگزار شده است.

وی افزود: بیش از 92 درصد دانشجویان در این نوع امتحان شرکت داشته‌اند که در مقایسه با نیم سالهای گذشته تعداد شرکت کنندگان بیشتر بوده است.


بیژن کریمی بیرگانی ضمن بیان اینکه امتحانات گروه‌های معارف و عمومی  از  ۱۳تیرماه آغاز شده است، تصریح کرد: این امتحانات به صورت مجازی  تا ۱۹ تیرماه ادامه خواهند داشت.


معاون آموزشی واحد اهواز در خصوص زمان و نحوه برگزاری امتحانات کارگاه و  آزمایشگاه‌های این واحد دانشگاهی گفت : این امتحانات از ۲۱ تا ۳۱ تیرماه با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی و موافقت ستاد مقابله با  کرونا در استان به صورت حضوری برگزار خواهند شد.


کریمی در خصوص وضعیت ترم تابستانه  دانشگاه آزاد اسلامی اهواز اذعان کرد: این دانشگاه آمادگی کامل جهت برگزاری ترم تابستان را  به صورت مجازی دارد ولی تاکنون بخشنامه‌ای از سوی سازمان مرکزی دانشگاه در این خصوص اعلام نشده است.


وی بیان کرد: دانشجویانی که در کلاس‌های مجازی شرکت کرده و تا سقف سه درس و حداکثر شش واحد را در دوره کاردانی و کارشناسی نمرات کمتر از 12 و در دوره تحصیلات تکمیلی نمره کمتر از 14 کسب نماید، می توانند تا پایان سال تحصیلی 1400-1399 مازاد بر واحدهای انتخابی مجددا بدون پرداخت شهریه انتخاب واحد نموده و نمره خود را جبران کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول