اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

چند نفر از دهیاران مبتلا به کرونا شدند

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی گفت: پنج نفر از دهیاران استان به کرونا مبتلا شدند که خوشبختانه در صحت کامل هستند.

چند نفر از دهیاران مبتلا به کرونا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز تقی کرمی در مراسم گرامی‌داشت روز دهیاری که به صورت ارتباط تصویری با فرمانداران، بخشداران و دهیاران منتخب استان برگزار شد، اظهار داشت: در 4 سال گذشته بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ پروژه در روستاهای آذربایجان شرقی به بهره برداری رسیده و فقط امسال 109 پروژه با اعتبار 32 میلیارد تومان آماده بهره برداری است که امیدواریم در آینده نزدیک افتتاح شود.
 
تقی کرمی، از همکاری دهیاری‌های استان برای مدیریت و مقابله با کرونا قدردانی کرد و افزود: پنج نفر از دهیاران استان به کرونا مبتلا شدند که خوشبختانه در صحت کامل هستند.

محمدحسین صومی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این جلسه از همکاری دهیاران استان با دانشگاه علوم پزشکی در زمینه مدیریت و مقابله با بیماری کرونا قدردانی کرد و افزود: انتظار داریم که دهیاران نهایت تلاش خود را برای جلوگیری از تشکیل هرگونه تجمع اعم از مراسم عزا و عروسی در روستاها به کار گیرند.
 
در این جلسه داود گرشاسبی، فرماندار مرند به نمایندگی از فرمانداران استان در خصوص موانع و مشکلات مدیریت روستایی با محوریت دهیاری‌ها، ابوالفضل حسین‌جانی، بخشدار ترکمانچای به نمایندگی از بخشداران استان درخصوص نقش دهیاری‌ها در توسعه اشتغال پایدار روستایی و جهش تولید، آرزو شعبه‌ای دهیار روستای زوارق بناب و قاسم محمدی دهیار روستای باغ‌یعقوب تبریز به نمایندگی از دهیاران استان درخصوص نقش دهیاری‌های هدف گردشگری در توسعه و رونق اقتصادی روستا و همچنین نقش دهیاری‌ها در مدیریت بحران کرونا به ارائه دیدگاه‌های خود پرداختند.

  انتهای پیام/۶۰۰۰۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول