اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

حضور40 فوتبالیست لرستانی در لیگ‌های حرفه‌ای کشور/ لیگ‌های پایه کماکان تعطیل‌اند

رئیس هیئت فوتبال لرستان گفت: بیش از 11 هزار لرستانی به صورت سازماندهی‌شده در رشته فوتبال فعالیت دارند که این امر سبب شده 40 فوتبالیست لرستانی در لیگ‌های حرفه‌ای کشور حضورداشته باشند.

حضور40 فوتبالیست لرستانی در لیگ‌های حرفه‌ای کشور/ لیگ‌های پایه کماکان تعطیل‌اند

ولی‌الله خسروی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، اظهار داشت: تمام لیگ‌های پایه‌های سنی کشور به علت شیوع کرونا تعطیل‌شده‌اند و با توجه به شرایط فعلی امکان برگزاری آن‌ها وجود ندارد.

وی با بیان اینکه لرستان در حوزه فوتبال طی سال‌های گذشته استعدادهای زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده است، افزود: وحید امیری و علی‌رضا بیرانوند سرآمد فوتبالیست‌های لرستانی در سطح کشور هستند اما به جز این افراد نیز استعدادهای زیادی در لرستان وجود دارد.

رئیس هیئت فوتبال لرستان بیان کرد: در حال حاضر 40 فوتبالیست لرستانی در لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دو کشور توپ می‌زنند و این نشانه پتانسیل بالای لرستان برای تیم‌داری در رده‌های بالا لیگ کشور است.

خسروی با اشاره به اینکه بیش از 11 هزار ورزشکار به صورت سازمان‌یافته در رشته فوتبال در لرستان فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: بانوان لرستانی نیز در کنار مردان در رشته فوتسال در استان فعالیت می‌کنند و وضعیت خوبی نیز در مسابقات کشوری دارند.

انتهای پیام/85020

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول