اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برگزاری مرحله دوم المپیادهای علمی دانش‌آموزان در کردستان

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کردستان گفت: مرحله دوم المپیادهای علمی دانش‌آموزان استان در 12 رشته مختلف در سنندج برگزار می‌شود.

برگزاری مرحله دوم المپیادهای علمی دانش‌آموزان در کردستان

مهدی نامدار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: مرحله دوم المپیادهای علمی سال تحصیلی 98-99 از روز جمعه 20 تیر شروع می‌شود و تا تاریخ 26 تیرماه ادامه خواهد یافت.  

وی افزود: مرحله دوم المپیادهای علمی در 12 رشته مختلف با شرکت 110 نفر از دانش‌آموزان استان در آزمایشگاه تیزهوشان آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه المپیادهای علمی مهم‌ترین شاخص‌های علمی در آموزش و پرورش محسوب می‌شود؛ بیان کرد: استان کردستان از نظر جایگاه علمی در این المپیادها، جایگاه خیلی خوبی دارد و ما در المپیاد نانو سه سال متوالی رتبه اول کشوری را کسب کرده‌ایم.

برگزاری المپیادهای نانو در تابستان امسال

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان کردستان از برگزاری المپیادهای نانو، زیست فناوری و المپیاد سلول‌های بنیادین در تابستان امسال خبر داد و گقت: دانش‌آموزان ما در این المپیادها آمادگی لازم را برای رقابت کشوری دارا هستند.

وی با بیان اینکه 15 شهریور ماه نتایج قطعی این دوره از آزمون المپیادها برگزار می‌شود، عنوان کرد: دوره‌های المپیاد علمی از 17 شهریور آغاز و تا 17 مهرماه ادامه دارد.

 دوره‌های المپیاد علمی از 17 شهریور آغاز و تا 17 مهرماه ادامه دارد

 

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان بر فراهم آوردن مقدمات حضور به موقع داوطلبان در محل برگزاری، نظارت بر حسن انجام و تامین امنیت آزمون‌ها تاکید کرد.

سلامت دانش‌آموزان اولویت آموزش و پرورش است

وی با اشاره به شرایط کرونایی در جامعه، گفت: موضوع بهداشت و سلامت دانش‌آموزان در اولویت اول آموزش و پرورش قرار دارد و توصیه ما رعایت مسائل بهداشتی است.

نامدار در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبین المپیادهای علمی، گفت: این آزمون با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2330/72/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول