اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

برخی رویدادهای( ۱۷ تیر ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می‌توانید، بخوانید.

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

به گزارش خبرگزاری فارسی از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام در نشست شورای معادن استان بر احیای ظرفیت‌ها در حوزه معدن تاکید کرد و گفت: استان ایلام در بعد معدن سرشار از منابع خدادادی است اما فعالیت خاصی برای بهره برداری و استفاده مناسب از این منابع انجام نمی‌شود.

وی در ادامه خواستار تحرک بیشتر در استفاده از ظرفیت‌های مهم معدن در استان شد و افزود: امروز برخی مجوزهای طولانی مدت گرفته‌اند و در این زمینه کاری نکرده‌اند لازم است خلع ید شوند و آن کار به اهل خود واگذار شود.

دستگیری ۶ نفر به دلیل نزاع دسته جمعی در دهلران

صابر نجومی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران، گفت: شش نفر در این شهرستان به دلیل نزاع دسته جمعی دستگیر شدند.

وی افزود: عصر امروز نزاع دسته جمعی در یکی از مناطق شهر دهلران رخ داد که سه نفر زخمی شدند.

همزمانی آنفلوآنزا و کرونا در صورت رعایت نکردن مردم 

محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، گفت: اگر هم‌ اکنون سیر گسترش کرونا با همکاری و همراهی مردم کند شده و تا مهرماه فروکش کند می‌توان بر بیماری غلبه کرد اما اگر این روند ادامه یابد و به مهرماه و فصل پاییز برسد همزمانی آنفلوآنزا با کرونا ترسناک خواهد بود.

وی افزود: اسفند و فروردین ‌ماه استان‌های غربی ۹۰ درصد پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کردند اما با از سرگیری فعالیت‌ها این میزان کاهش یافت و به تدریج در منطقه غرب کشور به پایین‌ترین حد ممکن و حدود پنج درصد رسید.

۸۵ درصد جایگاه‌های CNG ایلام استانداردسازی شد

علی‌اصغر چاغروندی مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، گفت: ۸۵ درصد جایگاه‌های CNG این منطقه در استان استانداردسازی شد.

وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به شهروندان، کاهش خطرات احتمالی در جایگاه‌ها و هزینه‌ها، نگهداری مطلوب و تعمیرات به‌موقع قطعات و تجهیزات مورد استفاده در جایگاه‌های CNG و در مدار بودن آن‌ها، با پیگیری‌های به عمل آمده از ۲۳ باب جایگاه تک منظوره و ۲ منظوره ۸۵ درصد این جایگاه‌ها موفق به اخذ تاییدیه بازرسی ادواری از سازمان ملی استاندارد شده و مابقی جایگاه‌ها نیز در حال استانداردسازی تجهیزات خود هستند.

پلمب ۳۱ واحد صنفی متخلف در ایوان

سعید عالی‌پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان، گفت: ۳۱ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمپ و طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف ادامه دارد.

وی افزود: در راستای اجرای طرح‌های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی و انتظامی برای حفظ سلامت آحاد جامعه و پیشگیری از انتشار کرونا، طرح تشدید کنترل و نظارت بر اصناف به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

انتهای پیام/ 970821

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول