اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

هوشمندی مؤمنانه ویژگی یک بسیجی است

امام جمعه قزوین هوشمندی مؤمنانه را ویژگی یک بسیجی دانست و گفت: تقوای منتج به بصیرت ویژگی دیگری است که بسیجیان باید داشته باشند.

هوشمندی مؤمنانه ویژگی یک بسیجی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در جلسه شورای بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با تشریح چهره بسیجی و سیمای بسیج اظهار کرد: یکی از ویژگی‌هایی که می‌باید‌ بسیجیان از آن برخوردار باشند، هوشمندی مؤمنانه است که این مهم در انس با قرآن و ارتباط با خدا تحقق می‌یابد.

وی تقوای منتج به بصیرت را ویژگی دیگر بسیجی عنوان کرد که بسیجیان باید از آن برخوردار باشند و تصریح کرد: بسیجی می‌باید دنبال حقیقت تقوا باشد تا با دست‌یابی به آن به بصیرت دست یابد.

امام جمعه قزوین باور عمیق نسبت به چشم‌انداز روشن دین را از دیگر سیمای بسیجیان برشمرد و گفت: در فرمایشات رهبری باور عمیق نسبت به چشم‌انداز روشن دین را مشاهده می‌کنیم و هر کسی که این تفکر در او وجود دارد، بسیجی محسوب می‌شود.

 نماینده ولی فقیه در استان قزوین حریت و آزادگی را از ویژگی‌های بسیجی برشمرد و خاطرنشان کرد: از ترس سخن نگفتن دور از حریت و آزادگی است و بسیجی واقعی نباید ترسی از بیان حقیقت داشته باشد.

وی دعوت به خیر، امر به معروف و نهی از منکر و اقامه دین را از ویژگی‌ها و رسالت‌های بسیجیان برشمرد و اظهار کرد: اقامه دین و نماز صرفاً نماز خواندن نیست و کسی که در راستای اقامه دین با تمام ابعاد آن گام بر میدارد، بسیجی محسوب می‌شود.

آیت‌الله عابدینی صداقت ولایت مدارانه و روح جهادی را از دیگر شاخصه‌های بسیجی برشمرد و گفت: بسیجیان آرمان‌های انبیاء، ائمه اطهار، عالمانی چون میرزای شیرازی و سردارانی چون سردار سلیمانی را مد نظر قرار دهند و از آنها پیروی کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول