اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

خلف وعده 4 ساله بسته شدن پرونده مسکن مهر مازندران

پرونده مسکن مهر مازندران در حالی قرار بود که چهار سال گذشته بسته شود اما هنوز مدیران و مجریان، این پرونده‌ را در جلسات شورای مسکن دست به دست می‌کنند و حتی مبادرت به تحویل واحدهای مسکونی بدون آسانسور و راه پله به گوش وزیر راه و شهرسازی هم رسیده است.

خلف وعده 4 ساله بسته شدن پرونده مسکن مهر مازندران

خبرگزاری فارس مازندران ـ سرویس  اقتصادی|پرونده واحدهای نیمه‌کاره مسکن مهر مازندران باید تا پایان سال بسته شود؛ این مطلبی است که از سال ۹۵ تاکنون در استان بارها و بارها از سوی مسؤولان مسکن و راه و شهرسازی مطرح شده است.

مهران مهردادی مدیرمسکن اداره کل راه و شهرسازی مازندران در سال ۹۵ سه سال بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید از بسته شدن پروند مسکن مهر در استان خبر داد.

مسؤول استانی در حالی ظاهرا روی کاغذ بنا دارند پرونده مسکن مهر را ببندند که چالش‌های زیادی در مسکن مهر میارکلا و مسکن مهر نکا وجود دارد.

هم‌صدایی در ارتباط با بسته شدن پرونده مسکن مهر در استان مازندران در سال ۹۸ بسیار جدی‌تر شده است و مهدی رازجویان معاون عمرانی استاندار مازندران چندین بار و محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران نیز در تریبون‌های مختلف خبر از بسته شدن پرونده مسکن مهر مازندران را مطرح کردند.

اما به نظر می‌رسد که چالش‌های مسکن مهر در حدی است که حتی روی کاغذ هم امکان بسته شدن آن وجود ندارد به طوری که در یک‌سالگی آخرین قول مدیرکل راه و شهرسازی مازندران، هنوز این پرونده در جلسه شورای مسکن استان دست به دست می‌چرخد به طوری‌که مهدی رازجویان معاون عمرانی استاندار مازندران در هفتادونهمین جلسه این شورا اظهار کرد: با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مسکن مهر در استان باید با همت و تعامل دستگاه‌های خدمات‌رسان استان خدمات شهری و زیربنایی پروژها اجرایی شود.

 

وی تصریح کرد: مسکن دغدغه اصلی و ابتدایی برای هر خانواده‌ای محسوب شده، از این رو بر طرف کردن این مسئله توسط خدمتگزاران مردم در دولت‌ها می‌تواند عاملی مهمی در جهت تعامل،همدلی و اعتماد مردم به آن دولت باشد.

در ادامه محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به همکاری و تعامل دستگاه‌های خدمات‌رسان با مجریان طرح مسکن مهر در مازندران،گفت: طی جلسات منظم و پیگیری‌های مجدانه مسؤولان امر بسیاری از مشکلات با همفکری دستگاه‌ها مرتفع شده است.

 

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه در شورای تأمین مسکن استان و کمیته‌های فنی آن به طور منظم تشکیل و مشکلات مربوط به مسکن مهر طرح و پیگیری می‌شود، گفت: با تعامل و همدلی تمامی دستگاه‌های مرتبط با مسکن مهر بتوانیم پروژه مسکن مهر را هرچه سریع‌تر به سرانجام برسانیم.

از نوع ادبیات متولیان امر در حوزه مسکن به نظر می‌رسد که قصه پرقصه مسکن مهر در استان مازندران همچنان ادامه داشته باشد و بنا نیست که متقاضیان مسکن مهر در میارکلا و نکا به آرامش نسبی در واحدهای مسکونی که تحویل گرفته‌اند برسند.

تحویل واحدهای مسکونی بدون آسانسور و حتی راه پله از جمله چالش‌های مسکن مهر در نکا است که اطلاعات آن حتی به گوش وزیر راه و شهرسازی هم رسیده است.

 

انتظار است که وقتی مسؤولان استانی تصمیم به بسته شدن پرونده مسکن مهر گرفتند، نگاهی به راه پله‌ها بدون دستگیر و چاله‌های بدون آسانسور در مسکن مهر نکا داشته باشند و همزمان بسته شدن این پرونده‌ها لبخند رضایت بر ساکنان مسکن مهر در میارکلا و مسکن مهر نکا دیده شود.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول