اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

ادامه محدودیت کرونایی در آذربایجان‌ غربی/ ورودی‌های باغ رضوان ارومیه بسته شد

به دنبال تداوم شیوع بیماری کرونا، باغ رضوان ارومیه تا اطلاع ثانوی مسدود شد و در صورت وجود فوتی عادی فقط 4 نفر از افراد خانواده متوفی در مراسم خاکسپاری حضور می‌یابند.

ادامه محدودیت کرونایی در آذربایجان‌ غربی/ ورودی‌های باغ رضوان ارومیه بسته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در ارومیه، ستاد مقابله با کرونا در استان طی اطلاعیه ای اعلام کرده که باغ رضوان ارومیه تا اطلاع ثانوی مسدود بوده و هرگونه تجمع در باغ رضوان ممنوع است و با هرگونه تجمع برخورد می شود.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده، با توجه به غسل و دفن اموات کرونایی در باغ رضوان ارومیه و احتمال شیوع کرونا، مردم از هرگونه مراجعه در باغ رضوان خودداری کنند.

در این اطلاعیه بر عدم حضور تمام افراد خانواده متوفی در مراسم کفن و دفن تاکید و اعلام شده است: در صورت وجود فوتی عادی، صرفا به اقوام درجه یک در حد 4 نفر اجازه ورود به باغ رضوان داده می شود.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: پنج شنبه ها اجازه فاتحه خوانی نیز داده نمی شود و از مردم درخواست شده به خاطر خانواده خود و مردم به باغ رضوان مراجعه نکنند و مراسم و فاتحه خوانی را از راه دور یا به صورت مجازی اجرا کنند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول