اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

ادامه محدودیت‌ها در خوزستان در صورت تداوم وضعیت قرمز

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان خوزستان گفت: محدودیت‌هایی که در هفته گذشته اعمال شد، در صورت تداوم وضعیت قرمز استان ادامه‌دار خواهند بود.

ادامه محدودیت‌ها در خوزستان در صورت تداوم وضعیت قرمز

رضا نجاتی سخنگوی ستاد مقابله با کرونا خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همچنان ادامه اعمال محدودیت گروه سه و چهار که هفته گذشته نیز از طریق ستاد ملی به استان‌هایی که شهرهای قرمز دارند اعلام شده بود، ادامه دارند.

وی افزود: بنا بر این محدودیت‌ها، اماکنی که احتمال می‌رود موجب شیوع بیشتر کرونا شوند تعطیل خواهند بود و درصورت تدام وضعیت شهرهای قرمز استان این روند ادامه خواهد داشت.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا خوزستان: یکی از مسائلی که موجب نگرانی است، برگزاری مراسمات عزا و عروسی، عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری در شهرهای قرمز استان که موجب انتقال ویروس به سایر شهرها می‌شود.

وی ادامه داد: از مردم تقاضا می‌شود با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ضمن کمک به کاهش شهرهای قرمز، با رفتارهای نادرست موجب افزایش شمار شهرهایی با وضعیت قرمز نشوند.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول