اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افزایش تعداد وکلا موجب شفافیت‌ و دوری از مخفی‌کاری می‌شود

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: باید انحصار در وکالت برداشته شود و هرچه تعداد وکلا بیشتر باشند، موجب شفافیت‌کاری و دوری از مخفی‌کاری است.

افزایش تعداد وکلا موجب شفافیت‌ و دوری از مخفی‌کاری می‌شود

حجت‌الاسلام جواد نیک‌بین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن با اشاره به اینکه اصل شفافیت، عین کار نمایندگان است، اظهار کرد: مخالف هرگونه انحصارطلبی هستیم، زیرا  انحصارطلبی‌های گذشته موجب بروز فساد و عدم اطمینان مردم شده است.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: منشای به‌وجود آمدن فساد، انحصارطلبی و عدم شفاف بودن کارها بوده است، بنابراین باید انحصار را برداشت تا فساد کم شود و ریشه آن از بین برود.

وی با تاکید بر لزوم توجه به دیدگاه‌های مردم، افزود: مردم این بار در مطالبه‌گری‌های خود، شفاف بودن کارها را از نمایندگان خواسته‌اند، بنابراین تلاش می‌کنیم در این دوره نمایندگان علاوه بر اینکه صادقانه با مردم نظرات و برنامه‌های خود را بیان کنند، در عمل و آراء به‌طور شفاف با مردم سخن گویند.

نیک‌بین با بیان اینکه امروز نمایندگان در مجلس موضوع تاجگردون را در صحن داریم، افزود: نمایندگان امروز نشان می‌دهند چقدر مطالبه‌گری دارند.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شفاف بودن سبب رد فساد می‌شود، اظهار کرد: قوانین مجلس باید در راستای جلوگیری از انحصارطلبی باشد، بنابراین از امروز که کمیسیون‌های مجلس کار خود را شروع می‌کنند، باید منتظر باشیم که هر کدام از آن‌ها چقدر در این مسیر به برنامه‌های خود وفادار هستند.

وی با اعلام اینکه مخفی‌کاری دیگر در مجلس یازدهم جایی ندارد، ادامه داد: مخفی‌کاری در عمل و نظر برای یک نماینده مورد پسند جامعه ولایی نیست، بنابراین باید انحصار در وکالت برداشته شود و هرچه تعداد وکلا بیشتر باشند، موجب شفافیت‌کاری و دوری از مخفی‌کاری است.

نیک‌بین با بیان اینکه نمایندگان پایبند به اصول انقلابی خود هستند و انحصارهایی که بوده همه را در هم می‌شکنند، اضافه کرد: به جد و در عمل با فساد سیستماتیک که ریشه در عدم شفافیت و عدم شایسته‌سالاری دارد مبارزه کرده، قاطع و شجاع با تمام توان از حقوق عامه مردم دفاع در راستای منویات رهبری انقلاب، انقلابی حرکت می‌کنیم.

نماینده مردم کاشمر، بردسکن، خلیل‌آباد و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی از نتایج مهم شفاف‌سازی، ارتقای کیفیت تصمیم و افزایش اعضای حلقه تصمیم‌گیری، کاهش فساد و سوءاستفاده از موقعیت به منظور کسب منافع فردی یا جناحی و اطلاع قانونمند مردم از فرآیندهای کاری نام برد.

انتهای پیام/ 70050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول