اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

درمان ۱۳۰ کودک بیمار مغزی و نخاعی توسط پزشکان داوطلب در شرق کرمان

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان از درمان بیش از ۱۳۰ کودک بیمار با مشکلات مغزی و نخاعی در شهرستان‌های ریگان و بم توسط پزشکان داوطلب خبر داد.

درمان ۱۳۰ کودک بیمار مغزی و نخاعی توسط پزشکان داوطلب در شرق کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا فلاح با اشاره به افزایش تولد کودکان با مشکلات مغزی و نخاعی در اثر ازدواج‌های فامیلی در مناطق کم برخوردار استان بیان کرد: بیش از ۱۳۰ کودک توسط متخصص ارتوپدی و متخصص کاردرمانی در مناطق کم برخوردار شهرستان‌های ریگان و بم ویزیت و تحت درمان قرار گرفتند. 

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان با اشاره به ارزش خدمات ارائه شده به مبلغ بیش از ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان افزود: در این پروژه کودکان ویزیت شده توسط متخصص ارتوپدی ویزیت شدند و برای درمان متخصص کاردرمانی آموزش‌ها و مشاوره در خصوص نحوه به‌کارگیری تجهیزات و ابزارهای مربوط به توانبخشی، فیزیوتراپی و کاردرمانی دریافت کردند.

وی خاطرنشان کرد: با کمک و همراهی خیران و پزشکان داوطلب با توجه به وضعیت کودکان با مشکلات مغزی و نخاعی در مناطق کم برخوردار و صعب‌العبور شهرستان ریگان در صدد راه‌اندازی درمانگاه فیزیوتراپی و خدمات درمانی هستیم.

انتهای پیام/3388/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول