اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

وضعیت قرمز مصرف برق در کرمانشاه/ مدیریت نکنید، خاموشی‌ها می‌آیند

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه به وضعیت قرمز مصرف برق در استان اشاره کرد و گفت: اگر مردم مدیریت مصرف نداشته باشند به احتمال زیاد برنامه خاموشی با برنامه را در استان اجرا می‌کنیم.

وضعیت قرمز مصرف برق در کرمانشاه/ مدیریت نکنید، خاموشی‌ها می‌آیند

امیدعلی مراتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه با اشاره به افزایش مصرف برق در استان، اظهار داشت: این روزها با گرم شدن هوا بار مصرفی شبکه برق در کل کشور دچار تغییراتی شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌هایی از طریق دیسپاچینگ به تمام شرکت توزیع ابلاغ شده که در این راستا سهمیه‌هایی را برای آن‌ها در نظر گرفته شده که متاسفانه استان این روزها از نظر رنج مصرفی در ناحیه قرمز قرار گرفته است.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه ادامه داد: اگر چنانچه هم استانی‌ها همکاری لازم در بحث مدیریت مصرف به‌مخصوص استفاده از کولرهای آبی در دور کند و دمای آسایش 24 درجه کولرهای گازی صرفه‌جویی نداشته باشند به احتمال زیاد برنامه خاموشی با برنامه را در استان اجرا می‌کنیم.

وی متذکر شد: به هم استانی‌ها اعلام اخطار می‌کنیم به هم استانی ها اگر چنانچه مدیریت نکنند بار شبکه بالا رود این از کنترل شرکت خارج می‌شود از طریق دیسپاچینگ ملی فرمان برای خاموشی با برنامه صادر می‌شود.

مرآتی با تشکر از مشترکان کشاورزی، صنعتی، جایگاه‌داران سی‌.ان.جی  استان در راستای همکاری با شرکت توزیع برق، گفت: در این ایام که در وضعیت قرمز و زرد قرار گرفتیم با همکاری کشاورزان که با مدیریت مصرفی از ساعت 13 تا 17 بعدازظهر چاه‌های خود را خاموش می‌کردند توانستیم خاموشی با برنامه را در سطح شهرها اعمال نکنیم.

وی اضافه کرد: سال گذشته مردم همکاری خوبی داشتند و همین سبب شد خاموشی با برنامه‌ای نداشته باشیم، ولی امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و بحث در خانه ماندن و  همچنین سال جهش تولید و تامین کردن برق صنایع بزرگ و کوچک؛ بار شبکه مقداری بالا رفته، لطفا مردم مراعات کنند تا خاموشی با برنامه اعمال نشود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول