اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

بهره‌مندی ۱۱۷۵ مددجوی سمنانی از تسهیلات قرض‌الحسنه

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان گفت: در سه ماه امسال، یک‌هزار و ۱۷۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه با اعتبار هفت میلیارد و ۷۵۰ تومان به مددجویان و نیازمندان این استان پرداخت ‌شد.

بهره‌مندی ۱۱۷۵ مددجوی سمنانی از تسهیلات قرض‌الحسنه

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، محمدرضا همتیان به آغاز فعالیت صندوق امداد ولایت در شهریورماه سال ۹۵ در استان سمنان اشاره و اظهار کرد: اعطای تسهیلات بدون بهره در سرفصل‌های کارگشایی، اشتغال‌زایی، مسکن و ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد و نیازمندان پرداخت می‌شود.

وی گفت: در سه ماه سال جاری یک‌هزار و ۱۷۵ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه با اعتبار هفت میلیارد و ۷۵۰ تومان به مددجویان و نیازمندان استان سمنان پرداخت ‌شده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان بیان کرد: در سه ماه نخست سال جاری، ۱۱۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان دو میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کردند.

همتیان یادآور شد: توسعه مشارکت خیران و جذب نیکوکاران در افزایش پرداخت تسهیلات و رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت نقش به‌سزایی ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه در این مدت سه ماه یک‌هزار و ۳۷ فقره تسهیلات کارگشایی در سرفصل‌های مختلف با اعتبار پنج میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان پرداخت ‌شده است، ادامه داد: ۲۴ فقره تسهیلات در حوزه مسکن پرداخت شد.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان سمنان عنوان کرد: برخی از خدمات این صندوق قابلیت اتصال به شبکه شتاب (اینترنت بانک، موبایل بانک و دریافت SMS) و واگذاری دستگاه POS ثابت و سیار با قابلیت تراکنش‌های آنلاین را دارد.

همتیان افزود: مدیریت وجوه کلیه دستگاه‌های خودپرداز و سامانه‌های فروش و پرداخت وام از محل سپرده‌ای خیران و نیکوکاران به نیازمندان از دیگر خدمات این صندوق قرض‌الحسنه است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول