اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

جود لا «کاپیتان هوک» می‌شود

«جود لا» نقش «کاپیتان هوک» را در فیلم لایو اکشن «پیتر پن» بازی می‌کند.

جود لا «کاپیتان هوک» می‌شود

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، «جود لا» راهی نورلند می شود تا نقش شخصیت «کاپیتان هوک» را در سری جدید فیلم «پیتر پن و وندی» که به صورت «لایو اکشن» ساخته می‌شود، ایفا کند.

دیوید لووری، کارگردان «اژدها پیت» برای کارگردانی این پروژه انتخاب شده است.

لووری با همکاری «توبی هالبروک» و «جیم وِتِکِر» نویسندگی فیلمنامه «پیتر پن و وندی» را برعهده دارند.

انیمیشن کلاسیک سال 1953 کمپانی دیزنی هنوز هم موفق ترین اقتباس از رمان «جِی ام بَری» درباره پیتر پن است. او پسری است که پیر نمی شود و بچه هایی را که با خود به دنیای جادویی نورلند(هیچستان/ناکجاآباد) نیز پیر نمی‌شوند.

بسیاری از استودیوها نسخه های خود از این داستان جذاب را خلق کرده‌اند که در سینما و تلویزیون به نمایش درآمده است ازجمله «هوک» اثر «استیون اسپیلبرگ» با نقش‌آفرینی «رابین ویلیامز» و فیلم «پن» ساخته «جو رایت» که البته هردو در گیشه موفقیت آنچنانی نداشتند.

 

«جود لا» با بازی در این فیلم پا جای پای هنرپیشگانی چون «داستین هافمن» «جیسون آیزاک» و اخیرا «گَریت هدلاند» می‌گذارد که همه در فیلم‌هایشان نقش «کاپیتان هوک» را در داستان «پیتر پن» بازی کرده‌اند.

منابع رسانه‌ای می‌گویند که انتظار می‌رود اکران این فیلم بر پرده سینما باشد تا در پلتفرم‌های مجازی.

 

داستان «پیتر پن»: شبی که خانم و آقای دارلینگ از خانه بیرون رفته بودند، پیتر پن به خانه آن‌ها فرود آمد. چیزی نگذشت که به وندی، جان و مایکل، کودکان خانم وآقای دارلینگ پرواز کردن را یاد داد و آن‌ها در هیجان انگیزترین ماجرای عمرشان به پرواز در آمدند و به نورلند،«هیچستان» رفتند.

بچه‌ها در هیچستان به پریان دریایی، دزدهای دریایی، سرخ پوست‌ها، خانه زیرزمینی، تالاب پری دریایی و کاپیتان «هوک» برخوردند. هوک که فرمانده دزدان دریایی است در یک حادثه یک دستش توسط تمساح بلعیده شده است. هوک «پیتر پن» را دوست ندارد و همین مسئله ماجراهای جالبی برای پیتر و بچه ها می‌آفریند.

 

در دنیای پیتر پن و سرزمین نورلند(هیچستان) فقط آدم‌های شاد، معصوم و خیال‌پرداز می‌توانند آن جا بروند. تنها آن‌هایی که دلشان می‌خواهد کودک باقی بمانند. آن‌هایی که فکر‌های خوب و قشنگ دارند و با آن‌ها به هوا بلند می‌شوند...

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول