اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

برگزاری ۳ آزمون استخدامی در شرایط کرونایی/ رقابت ۳۵۲ نفر در بیرجند

مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی گفت: آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و املاک و صنایع شیر ایران با حضور ۳۵۲ نفر شرکت‌کننده ۲۰ تیرماه در بیرجند برگزار می‌شود.

برگزاری ۳ آزمون استخدامی در شرایط کرونایی/ رقابت ۳۵۲ نفر در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا معصومی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: کارت ورود به جلسه آزمون‌‌های استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی، سازمان ثبت‌اسناد و املاک کشور و صنایع شیر ایران از سه‌شنبه 17 تیرماه بر روی سامانه مرکز آزمون به آدرس www.hrtc.ir قرار گرفته است.

وی بیان داشت: آزمون استخدامی نهضت سوادآموزی، ثبت اسناد و املاک و صنایع شیر ایران همزمان با سراسر کشور با حضور ۳۵۲ نفر شرکت‌کننده صبح روز جمعه ۲۰ تیرماه از ساعت ۹ تا ۱۱ در بیرجند برگزار می‌شود.

مدیر اجرایی مرکز آزمون جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی مطرح کرد: در آزمون آموزشیاران نهضت براساس مفاد مندرج در دفترچه آزمون، نمره منفی لحاظ نخواهد شد و کسب حداقل ۵۰ درصد نمره براساس ضوابط اعلام‌ شده، شرط قبولی در آزمون مذکور است اما در آزمون‌های ثبت‌اسناد و املاک و صنایع شیر افراد برتر بر اساس کسب بیشترین امتیاز در شغل انتخابی و به‌منظور طی سایر مراحل آزمون شامل مصاحبه‌های عمومی و تخصصی مبتنی بر چند برابر ظرفیت معرفی می‌شوند.

معصومی تبیین کرد: برگزاری فرآیند آزمون با رعایت تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین اجرای پروتکل‌های توصیه شده اعم از استفاده از ماسک، ضدعفونی محیط، فاصله‌گذاری اجتماعی و غیره همراه خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه استفاده از ماسک برای همه‌ افراد حاضر در حوزه امتحانی، قبل از ورود به جلسه و حین برگزاری آزمون الزامی است، مطرح کرد: براساس دستورالعمل‌ وزارت بهداشت، بخش باجه امانات در آزمون‌ها حذف‌ شده و لازم است که داوطلبان از همراه داشتن وسایل اضافی خودداری کنند.

انتهای پیام/3403/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول