اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۹۰۲/شهید محسن شهیدى: امام را در هیچ شرایطى تنها نگذارید

شهید محسن شهیدى در وصیت‌نامه خود آورده است: امام را در هیچ شرایطى تنها نگذارید. همچون شهیدان که تنها نگذاشتند، همیشه با قلبتان با کارتان با روحیه‌تان از امام این نگین پربها حفاظت و پشتیبانى کنید.

۹۰۲/شهید محسن شهیدى: امام را در هیچ شرایطى تنها نگذارید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید محسن شهیدى:

بسم الله الرحمن الرحیم

آنانکه شهادت را سعادت می دانند پیروزند. (امام خمینى)

با سلام خدمت محضر آقا امام زمان و نائب برحقش امام امت و با سلام و درود بر امت دلیر و همیشه در صحنه و با درود به ارواح مطهر شهداى اسلام از بدر تا کربلاى جبهه‌هاى غرب و جنوب کشور اسلامیمان که هر روز دچار دسیسه‌اى از جانب غرب و شرق تجاوز کار می‌شود.

کاروان شهدا در حرکت است و هر روز گلى از بستان الهى چیده و به سوى معبود خود سیر مى‌کند هر روز یارى از یارانم و دوستى از دوستانم رخت برمى‌بندد و با هلهله و شور قدم به دیار یار مى‌نهد.

بار خدایا! تا کى بر قبر دوستانم نگاه کنم، تا کى بر تابوت معطر کسانی که بجز دفاع از اسلام گناهى نداشته‌اند ناظر باشم خدایا اینها به کجا مى روند با دلى پاک و لبخندى بر لب.

خدایا! اگر من هم لیاقت دارم من هم طلب کن اگر چه کوله‌بارم پر از گناه است اگر چه تن خسته‌ام سنگین از بار گناه است هر چه باشد تو ارحم‌الراحمینى.

خدایا با توکل به تو آمده‌ام و قدم در این راه گذاشته‌ام شاید جبران گناهان و سرپیچیمان باشد. انشاءالله

و پیام من فقط چند کلمه است. امام را در هیچ شرایطى تنها نگذارید. همچون شهیدان که تنها نگذاشتند، همیشه با قلبتان با کارتان با روحیه‌تان از امام این نگین پربها حفاظت و پشتیبانى کنید.

از تمام اقوام و آشنایان حلالیت مى‌خواهم و امیدوارم که مرا ببخشند.

سخنى با دوستانم دارم و به آنها وصیت مى‌کنم که با هم مهربان باشید و با یکدیگر برخورد صحیح داشته باشید و جبهه‌ها  را خالى نگذارید.

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول