اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افتتاح پروژه انتقال آب شهرستان سرخه تا هفته دولت

رئیس شرکت آب و فاضلاب شهرستان سرخه با بیان اینکه پروژه انتقال آب این شهرستان تا هفته دولت افتتاح می‌شود، گفت: تاکنون 20 میلیارد تومان برای این پروژه هزینه شده است.

افتتاح پروژه انتقال آب شهرستان سرخه تا هفته دولت

مجید فیض در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سرخه با اشاره به پروژه انتقال آب در شهرستان سرخه اظهار کرد: این پروژه از جنب راهدارخانه گردنه بشم آغاز می‌شود و مخزن پنج هزار مترمکعبی منطقه آسیاب پنجم نقطه ورود آب به شهر سرخه است.

وی اضافه کرد: طول این خط انتقال آب ۳۷ کیلومتر بوده و ۶ ایستگاه فشارشکن و مخزن بین‌راهی برای این پروژه پیش‌بینی شده است.

رئیس شرکت آب و فاضلاب شهرستان سرخه با بیان اینکه در حال حاضر عملیات احداث مخزن پنج هزار مترمکعبی به پایان رسیده و در مرحله تست و راه‌اندازی است، افزود: ۲۳ کیلومتر خط لوله‌گذاری شده و حدود ۱۴ کیلومتر خط لوله‌ای باقیمانده است.

فیض با بیان اینکه پیمانکار موردنظر در منطقه به‌صورت فعال مشغول به کار و در حال آماده کردن مسیر است، عنوان کرد: عملیات لوله‌گذاری این ۱۴ کیلومتر باقی‌مانده هم آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: سعی ما بر این است که ظرف یک ماه آینده عملیات احداث خط انتقال آب در شهرستان سرخه به اتمام برسد و در حال حاضر ۶ مخزن بین‌راهی در حال ساخت است و هر کدام حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند.

رئیس شرکت آب و فاضلاب شهرستان سرخه با اشاره به اینکه این پروژه را در بخش شهرستان در تابستان جاری به اتمام می‌ رسانیم، گفت: با اطلاعی که از حوزه استان تهران داریم، بخش‌هایی از این پروژه انجام شده و بخش‌هایی هم در حال انجام است.

فیض با بیان اینکه تاکنون تقریباً حدود ۲۰ میلیارد تومان در این پروژه کار شده و با تخصیص اعتبار در سال جاری پروژه به سرانجام خواهد رسید، خاطرنشان کرد: تمام تلاش‌ها بر این است که این پروژه در هفته دولت افتتاح شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/ح/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول