اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

آغاز فعالیت تالار فردوسی هنوز مشخص نیست/ارتباط تنگاتنگ بازی دهندگان عروسکی پرریسک است

بهروز غریب پور، سرپرست گروه تئاتر عروسکی آران عنوان کرد: هنوز تالار فردوسی به دلیل شرایط خاصی که دارد، بازگشایی نشده است چرا که ارتباط تنگاتنگ بازی دهندگان عروسکی پشت صحنه خیلی پرریسک است.

آغاز فعالیت تالار فردوسی هنوز مشخص نیست/ارتباط تنگاتنگ بازی دهندگان عروسکی پرریسک است

«بهروز غریب پور»، سرپرست گروه تئاتر عروسکی آران ضمن بیان این مطلب به خبرنگار تئاتر فارس گفت: تالار فردوسی هنوز هیچ فعالیت و کاری را در سال جدید به دلیل شیوع کرونا آغاز نکرده است. 

وی در ادامه افزود: بهرحال شرایط بازی دهندگان در ارتباط تنگاتنگ بالای صحنه نمایش عروسکی خیلی خاص است و در صورت از بین نرفتن کرونا و بازگشایی سالن، این ارتباط پشت صحنه مشکل آفرین می شود . به همین دلیل قدری با سایر کارها و سالن ها شرایط کار عروسکی متفاوت است و هنوز مشخص نیست که در آینده و با چه شرایطی بازگشایی صورت بگیرد.

غریب پور اظهار داشت: بهرحال تا زمانی که دنیای پزشکی واکسن را کشف و داروها را در بازار ارائه دهند، ما هم شرایطمان مشخص نیست.

سرپرست گروه تئاتر عروسکی آران اظهار داشت: شما ببینید الان تئاتر برادوی تا سال آینده تعطیل شده است آنها که بهرحال اقتصاد 1.1 میلیاردی دارند،  دیگر چه انتظاری از ما با این وضعیت می رود.

وی درباره فعالیت های کنونی شان برای آماده سازی اجراها گفت: فعلا ترجیح می دهم در این رابطه صحبت نکنم تا قدری بگذرد و پیشاپیش چیزی نگوییم به موقع آن را مطرح خواهیم کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول