اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اختصاص ۱۲ سهمیه سرباز صنعت به واحدهای تولیدی سمنان

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صمت استان سمنان از اختصاص ۱۲ سهمیه سرباز صنعت به واحدهای تولیدی این استان در طرح تاپ خبر داد.

اختصاص ۱۲ سهمیه سرباز صنعت به واحدهای تولیدی سمنان

مهدی میرکو در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: در قالب طرح توانمندسازی تولید و توسعه اشتغال پایدار (تاپ)، ۱۲ سهمیه سرباز صنعت ویژه دانش‌آموختگان کارشناسی ارشد و دکتری در واحدهای تولیدی استان سمنان اختصاص یافته است.

وی با اشاره به شرایط متقاضیان این طرح، تصریح کرد: کلیه متقاضیان دارای مدرک کارشناسی ارشد و یا بالاتر که حداقل پنج ماه به اتمام معافیت تحصیلی‌شان باقی ‌مانده باشد، می‌توانند در صورت تمایل از این طرح استفاده کنند.

رئیس اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اضافه کرد: افرادی که دارای برگ اعزام با غیبت هستند، افرادی که کسری خدمت دارند و دانش‌آموختگان رشته‌های پزشکی نمی‌توانند از این طرح استفاده کنند و مدارک علمی، زمینه تخصصی و علاقه­‌مندی‌­های فرد باید مرتبط با موضوع فعالیت موردنظر در واحد تولیدی باشد.

میرکو افزود: متقاضیان می‌توانند به‌منظور پیاده‌سازی فرآیندهای این طرح با مراجعه به سامانه طراحی شده به آدرس الکترونیکی http://www.iranetop.ir که مرحله نخست آن با حضور وزیر صنعت رونمایی شده است، نسبت به ثبت‌نام در این طرح اقدام و یا با مراجعه به اداره آموزش، پژوهش و فناوری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از شرایط ثبت‌نام در این طرح اطلاع کسب کنند.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول