اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

رد اعتبارنامه تاجگردون قدم اول مجلس برای مبارزه با فساد است/ لزوم توجه به مشکلات معیشتی مردم

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گفت: حرکت امروز نمایندگان مجلس در رد اعتبارنامه تاجگردون قدم اول در راه مبارزه با فساد است و امیدواریم که این حرکت با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند.

رد اعتبارنامه تاجگردون قدم اول مجلس برای مبارزه با فساد است/ لزوم توجه به مشکلات معیشتی مردم

مقصود دَرودی دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به عدم تائید اعتبارنامه تاجگردون گفت: امروز شاهد یک اتفاق خیلی خوب و مثبت در مجلس بودیم و خدا را شکر بعد از ماه‌ها تلاش نمایندگان انقلابی امثال آقای زاکانی و دیگر دوستان، بالاخره امروز اعتبارنامه آقای تاجگردون رد شد و جا دارد به ملت شریف ایران این اتفاق را تبریک گفت.

وی ادامه داد: همچنین باید به آقای زاکانی و نمایندگان انقلابی حاضر در مجلس تقدیر کنیم، حقیقتا از این مجلس انقلابی انتظار می‌رفت که در مواقع حساس و در مواقعی که احساس کند فسادی در حال رخ دادن هست ورود داشته باشد و جلوی این فساد ها را بگیرد.

درودی ادامه داد: حرکت امروز نمایندگان مجلس قدم اول در راه مبارزه با فساد است و امیدواریم که این حرکت با قدرت بیشتری ادامه پیدا کند و افراد دیگری را هم شامل بشود. به راستی که مبارزه با فساد دارای هزینه نیز هست.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی اضافه کرد: نکته‌ مهم این است که از امروز به بعد تمرکز مجلس باید به سمت مباحث اقتصادی و معیشتی مردم برود و هر چه زودتر مجلس شورای اسلامی با ابزارهایی که در دست دارد بتواند تاثیر مثبت روی زندگی مردم بگذارد.

وی افزود: در مورد آقای تاجگردون هم از امروز باید قوه قضاییه ورود پیدا کند و با بررسی پرونده وی اقدامات مثبتی را انجام دهد که برای دیگر نمایندگان عبرت شود. قوه قضائیه که تا به امروز به چشم امید مردم تبدیل شده باید در این زمینه نیز نمره خوب بگیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول