اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

نامه صالحی‌امیری به اتحادیه جهانی کشتی برای تغییر رنگ مدال کمیل قاسمی

رئیس کمیته ملی المپیک با ارسال نامه‌ای به رئیس اتحادیه جهانی کشتی خواستار تائیدیه تغییر رنگ مدال کمیل قاسمی شد.

نامه صالحی‌امیری به اتحادیه جهانی کشتی برای تغییر رنگ مدال کمیل قاسمی

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، پس از محرز شدن دوپینگ دارندگان مدال طلا و نقره وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد بازی های المپیک 2012 لندن، سیدرضا صالحی امیری رییس  کمیته ملی المپیک کشورمان مکاتباتی را با کمیته بین المللی المپیک (IOC) بعنوان نهاد بالادستی در این امر مبنی بر ارسال تائیدیه تغییر رنگ مدال کمیل قاسمی انجام داد. 

صالحی امیری روز گذشته و پس از ملاقات حضوری با این قهرمان ارزنده و اخلاق مدار کشورمان، با ارسال نامه ای به نناد لالوویچ  رئیس اتحادیه جهانی کشتی خواستار پیگیری های لازم این نهاد بین المللی جهت تسهیل در روند تغییر رنگ مدال کمیل قاسمی از برنز به طلا و بروز رسانی نتایج رسمی این بازیها شد.

در متن نامه رییس کمیته ملی المپیک به نناد لالوویچ آمده است:

جناب آقای نناد لالوویچ
رئیس اتحادیه جهانی کشتی

امیدوارم در صحت و سلامت باشید

با توجه به شرایطی که پس از آنالیز مجدد نمونه های تست دوپینگ دارندگان مدال طلا و نقره کشتی آزاد وزن 125 کیلوگرم بازیهای المپیک 2012 لندن به وجود آمد که در آن بازیها آقای کمیل قاسمی کشتی گیر ایرانی در جایگاه سوم قرار گرفتند مایلم به استحضار برسانم با توجه به مثبت بودن نتایج نمونه ها،زمان زیادی از آغاز مکاتبات انجام شده از سوی ما جهت بروز رسانی نتایج رسمی بازیها گذشته است.

بدینوسیله از جنابعالی می خواهم تا پروسه تخصیص رده بندی جدید این بازیها را تسهیل نموده و مدال آقای کمیل قاسمی را در جدول مدال های بازیهای 2012 لندن به طلا تغییر دهید.
با توجه به انتظار افکار عمومی و جامعه بزرگ ورزشی ایران از ورزش اول ایران،کشتی، منتظر دریافت پاسخ مثبت شما در اسرع وقت هستم.

با احترام
سید رضا صالحی امیری

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول