اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

پیگیری‌ کارگران نتیجه داد/ دستور وزیر نفت برای پرداخت معوقات «جهاد نصر»

پس از انتشار مطالبات کارگران شرکت جهاد نصر کرمانشاه در خبرگزاری فارس، بخشی از دیون دولت به این شرکت با دستور وزیر نفت پرداخت خواهد شد.

پیگیری‌ کارگران نتیجه داد/ دستور وزیر نفت برای پرداخت معوقات «جهاد نصر»

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، چندی پیش تعدادی از کارگران و کارکنان شرکت «جهاد نصر» کرمانشاه طی تماس‌هایی نسبت به عدم پرداخت مطالبات مالی خود ابراز گلایه‌مندی کردند و اشاره داشتند که برخی از افراد حدود 12 ماه است که حقوق، عیدی و سنوات از شرکت طلب دارند.

خبرگزاری فارس پیش از این در مطلبی با عنوان «بدهی دولت» معیشت 1500 خانوار کرمانشاهی را تهدید می‌کند به این موضوع پرداخت.

در همین خصوص، یکی از از پرسنل این شرکت با بیان شرکت سخت ایجاد شده برای تمامی کارگران و کارکنان، به فارس گفت: پرسنل شرکت بین 8 الی 12 ماه است که حقوق معوق دارند و طی 9 ماه گذشته هیچ دریافتی نداشته‌اند و همین مسئله شرایط بسیار بدی را برای افراد و خانواده‌های کارکنان ایجاد کرده است.

رئیس هیات مدیر این شرکت نیز در پاسخ به خبرگزاری فارس در خصوص مشکلات موجود، اظهار داشت: ما ظرف 3 سال به 350 روستا گازرسانی کردیم که یک رکورد ملی محسوب می‌شود و مسئول پروژه راه آهن غرب کشور بودیم، اما پس از افتتاح پروژه آقایان مسئول امروز و فردا می‌کنند و حاضر نیستند به صراحت اعلام کنند که نمی‌توانند پول پروژه را تامین کنند.

محمدی نیا با بیان اینکه بیش از 100 میلیارد تومان از دولت طلب دارند، بیان داشت: حدود 100 میلیارد تومان از شرکت گاز و وزارت راه طلب داریم که چیزی در حدود 35 الی 40 درصد آن بدهی شرکت به پرسنل است که متاسفانه تامین اعتبار نمی‌شود.

پس از انتشار این گزارش و با پیگیری‌های صورت گرفته از سوی نمایندگان کرمانشاه در مجلس، وزیر نفت در پاسخ به نامه این نماینده از پرداخت معوقه 8 میلیارد تومانی شرکت گاز به شرکت جهاد نصر کرمانشاه خبر داده است.

در نامه رشیدی خطاب به زنگنه، وزیر نفت آمده است که: «احتراما به پیوست تصویر درخواست شرکت جهاد نصر کرمانشاه در خصوص مطالبات شرکت فوق الذکر طی قرارداد منعقد شده در سال 1394 با شرکت ملی گاز استان که پیگیری‌های عدیده‌ای صورت گفته اما متاسفانه تا الان نتیجه‌ای حاصل نشده است.

لذا با توجه به عدم پرداخت حقوق کارکنان و ناتمام ماندن اکثر پروژه‌ها به علت عدم نقدینگی شرکت که بالغ بر 8 میلیارد تومان طلب از شرکت گاز استان دارد. خواهشمند است دستور فرمایید نهایت مساعدت لازم را مبذول نمایند. اعلام نتیحه موجب مزید امتنان خواهد بود.»

وزیر نفت نیز در پاسخ نامه دستور پیگیری و پرداخت مطالبات شرکت جهاد نصر کرمانشاه را صادر کرده است.

انتهای پیام/ح/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول