اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مشکلات خبرنگاران باید قبل از روز خبرنگار حل شود/ پر شدن ظرفیت بیمارستان ولیعصر برای پذیرش بیماران کرونایی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه مشکلات خبرنگاران باید قبل از روز خبرنگار حل شود، گفت: باید مشکلات قبل از آنروز حل شود و یک روز در روز خبرنگار بگوئیم مشکلی نداریم.

مشکلات خبرنگاران باید قبل از روز خبرنگار حل شود/ پر شدن ظرفیت بیمارستان ولیعصر برای پذیرش بیماران کرونایی

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، خدابخش مرادی نافچی ظهر امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان زنجان اظهار کرد: کرونا موضوعی است که با زندگی مردم سرو کار دارد.

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار زنجان با اشاره به اینکه باید همزیستی با کرونا به مردم آموزش داده شود، تصریح کرد: استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌ها باید مورد توجه باشد‌.

وی با اشاره به اینکه زنجان، خرم‌دره، ابهر و ماهنشان وضعیت قرمز دارند، گفت: بقیه شهرستان‌ها هم نارنجی هستند.

مرادی با اشاره به اینکه شهرداران‌، خبرنگاران، روزنامه‌نگاران‌، دهیاران و ‌.... باید نسبت به حساس‌سازی جامعه اقدام کنند،گفت: سن ابتلا به کرونا یک دهه کاهش یافته و سن مرگ در ‌کرونا هم کاهش یافته است.

 معاون سیاسی اجتماعی استاندار زنجان معاون سیاسی اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه روزی داشتیم که بیمارستان ولیعصر اصلا جا برای ارائه خدمات نداشت، اضافه کرد: روزی داشتیم که تخت‌های آی‌سیو هم همه ‌پر بود.

وی با بیان اینکه همچنان اطلاع‌رسانی و اطلاع رسانی همچنان وظیفه اول ما در بحث پیشگیری از کروناست،گفت: من از افراد مبتلا خواهش دارم که ابتلای خود را اعلام کنند و اگر کارمندی اعلام نکند، به تخلفات اداری خواهد رفت.

مرادی با بیان اینکه مشکلات خبرنگاران باید قبل از روز خبرنگار حل شود،گفت: باید مشکلات قبل از آنروز حل شود و یک روز در روز خبرنگار بگوئیم مشکلی نداریم

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه وظیفه اجتماعی هر دستگاهی اطلاع‌رسانی به جامعه هدف خود است، بیان کرد: هرکس باید به وظیفه اجتماعی خود عمل کند تا جامعه سالم داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تکلیف امروز دستگاه‌های اجرایی ایجاد رضایتمندی است، گفت: مدیران باید به طرق مختلف اطلاع‌رسانی دقیق را درباره خدمات داشته باشند.

مرادی ادامه داد؛ اولویت امروز اطلاع‌رسانی خدمات به رسانه و مردم است و اگر کسی تخطی کند باید با وی برخورد شود.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان هم در این نشست اظهار کرد: بر اساس پیشنهاد مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مبلغ ۲ میلیارد ریال برای تولید ۱۵۰‌ عنوان محتوا به منظور تبلیغ شعار سال اختصاص یافته است.

فاطمه کرباسی به برنامه‌ریزی برای برگزاری کنگره ۳ هزار شهید اشاره کرد و گفت: برای دستگاه‌هایی که امکان دارد تعهدات  صدا و سیما از محل یک درصدی برای آن‌ها به اتمام نرسیده است باید برای این برنامه بودجه اختصاص دهند.

وی افزود: همچنین پیگیری خواهد شد که توزیع همه آگهی‌ها از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شود.

کرباسی همچنین در ارتباط با توزیع آگهی‌ها نیز گفت: هر سه روزنامه از آگهی‌هایی که بدون ضابطه و خارج از معیار توزیع شده، استفاده کرده‌اند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ادامه با بیان اینکه وقتی اعتباری به صدا و سیما اختصاص پیدا می‌کند پس این اختیار را دارد که در تعیین محتوا نیز نظر بدهد، بیان کرد: ما نباید فقط نتیجه را بشنویم و ادارات بگویند ضرورت ما از صدا و سیما برای اطلاع رسانی چیست.

وی با تاکید بر ارتقای بهره‌وری در شورای اطلاع‌رسانی بیان کرد: باید پیگیری این موضوع با جدیت انجام شود.

کرباسی با اشاره به اینکه در ارتباط با برگزاری تور صنعتی نیز گفت: با هماهنگی که انجام می‌شود منتخب خبرنگاران و بازاریان در قالب تور صنعتی از شرکت‌ها بازدید خواهند کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در ارتباط با بحث کاغذ گفت: واحدهای تولیدی و برگه‌های A4 شامل سهمیه نمی‌شود ‌و در ارتباط با خبرنگاران نیز وزرات ارشاد به صورت مستقل عمل می‌کند.

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نیز درباره راه‌اندازی رادیو سلامت گفت: به دنبال این هستیم که اصناف رعایت پروتکل‌های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند..

ایرج رحمانی گفت: با وجود پیگیری استودیو سلامت راه‌اندازی نشده است.

وی در ارتباط با وضعیت شیوع بیماری نیز گفت: دیروز تعداد بستری مثبت ۴۳ نفر بود و در امر سرپایی، تعداد مبتلایان و .. نیز صادق است.

وی با اشاره به اینکه امر وضعیت جامعه به سمت عادی انگاری رفته است، بیان کرد: باید نسبت به حساس‌سازی جامعه اقدام شود.

معاون خبر صدا و سیما نیز در ارتباط با عدم راه‌اندازی استودیو سلامت گفت: ما تولیدات بسیاری در صدا و سیما داریم ولی برای نیم ساعت تولید محتوا در استودیو سلامت باید همکاری لازم انجام شود و الان هم تجهیزات فنی و هم نیروها توان انجام کار را ندارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری زنجان نیز در این جلسه در ارتباط با وام اصحاب رسانه استان گفت: در این باره ۸۸ نفر به صندوق معرفی شدند.

رضا الهی‌سرشت با بیان اینکه میزان انتشار در رسانه، بیمه خبرنگاری و همچنین معرفی رسانه از شروط اختصاص این وام بود، بیان کرد: بر این اساس ۸۸ نفر در مرحله نخست و ۱۲ نفر بعدا معرفی شدند که ۷۱ نفر دریافت کرده و ۲۴ نفر نیز تشکیل پرونده کرده‌اند.

وی تصریح کرد: همه درخواست‌های نشریات در این باره مورد بررسی قرار گرفت.

وی همچنین درباره اطلاع‌رسانی محیطی نیز گفت: در این باره با همکاری ۶۵ دستگاه ۲۵۰ بنر در میادین نصب شد.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول