اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

بازدید اعضای شورای تامین استان از مرزهای کردستان/استاندار: امنیت کردستان مرهون رشادت‌های شهیدان و مرزبانان است

استاندار کردستان امنیت امروز مرزهای کردستان را مرهون رشادت‌های شهیدان گرانقدر و مرزبانان دانست و گفت: مرزبانان در برابر دشمنان قسم‌خورده نظام مردانه ایستاده‌اند و مردم در سایه اقتدار این رزمندگان در آرامش به سر می‌برند.

بازدید اعضای شورای تامین استان از مرزهای کردستان/استاندار: امنیت کردستان مرهون رشادت‌های شهیدان و مرزبانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، استاندار کردستان ظهر امروز در راس هیئتی متشکل از اعضای شورای تامین استان با یک فروند بالگرد هوا ناجا به مرزهای استان عزیمت و ضمن بازدید از واحدهای مرزی از نزدیک در جریان روند کنترل نوار مرز قرار گرفت.

بهمن مرادنیا در روند این بازدید اظهار کرد: روحیه سلحشوری مرزبانان در حراست از مرزها، امنیت مرزهای کردستان مطلوب و قابل تقدیر است.

وی با تقدیر از زحمات شبانه روزی مرزبانان در کنترل و پاسداری از مرزهای استان کردستان، گفت: حضور در میان مرزبانان غیور و  با صلابت افتخار بزرگی بود که امروز نصیب ما شد.

امنیت امروز مرزهای کردستان مرهون خون شهدا است

استاندار کردستان امنیت امروز مرزهای کردستان را مرهون رشادت‌های شهیدان گرانقدر و مرزبانان دانست و گفت: مرزبانان در برابر دشمنان قسم‌خورده نظام مردانه ایستاده‌اند و مردم در سایه اقتدار این رزمندگان  در آرامش به سر می‌برند.

استاندار کردستان با اشاره به جایگاه پاسداری از مرزهای اسلام، اظهار داشت: فضیلت مرزبانی از مرز و بوم این مملکت که آغشته به خون شهدای عزیز است، کمتر از فضیلت خدمات رزمندگان در زمان هشت سال دفاع مقدس نیست.

 فضیلت امروز مرزبانی از مرز کمتر از فضیلت خدمات رزمندگان در زمان هشت سال دفاع مقدس نیست

 

مرادنیا بیان داشت: ایران اسلامی امروزه به عنوان پرچمدار و طرفدار واقعی اتحاد و همبستگی در جهان اسلام شناخته می‌شود به طوری که در این سرزمین اسلامی تمام ادیان و مذاهب با آرامش و در لوای یک پرچم از میهن، خاک و آبروی خود محافظت می‌کنند.

وی اضافه کرد: مرزبانی جمهوری اسلامی یکی از نهادهایی است که وظیفه بسیار مهم تامین امنیت همه جانبه نوار مرز را بر عهده دارد تا مردم در سایه امنیت در یک فضای امن و آرامی زندگی کرده و روزی خود را تامین کنند.

امنیت پایدار در سایه تعامل مرزبانی و مرزنشینان محقق می‌شود

رییس شورای تامین استان کردستان تحقق امنیت واقعی و پایدار را در سایه تعامل مرزبانی و مرزنشینان دانست و یاد آور شد: مرزبانی با تکیه بر مشارکت مردمی و استفاده از ظرفیت های اجتماعی، امنیت و قانون گرایی را در مناطق مرزی بیش از پیش نهادینه خواهد کرد.

 امنیت واقعی و پایدار در سایه تعامل مرزبانی و مرزنشینان تحقق می‌یابد

 

مرادنیا همچنین در بازدید از نمایشگاه کشفیات کالای قاچاق هنگ مرزی بانه، مرزبانی را پیشتاز مقابله با قاچاق کالا و ارز دانست و عنوان داشت: باید تمام دستگاه‌های متولی مراقبت و کنترل لازم را در کارگروه مقابله با کالای قاچاق به کار گرفته و از هیچ تلاش و کوششی در این زمینه فروگذار نکنند.

سردار علیرضا مرزبانی فرمانده مرزبانی استان کردستان نیز در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از عملکرد و اقدامات مرزبانان، برنامه ها و راهبردهای این فرماندهی در کنترل نوار مرزی استان را تشریح کرد.

گفتنی است؛ استاندار کردستان و اعضای شورای تامین استان کردستان با حضور در هنگ مرزی بانه از نمایشگاه کالاهای قاچاق مکشوفه و دستاوردهای هنگ مرزی بانه بازدید کردند.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول