اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای سه پروژه شهرداری قزوین

شهردار قزوین با بیان اینکه نزدیک ۱۵میلیارد تومان اعتبار برای سه پروژه شهرداری هزینه داشته است، گفت: در تمام مناطق سه گانه برنامه‌‌ریزی شده و باتوجه به زمان باقیمانده تلاش داریم پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

اختصاص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای سه پروژه شهرداری قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیاوش طاهرخانی شهردار قزوین صبح امروز در آئین افتتاح بوستان شهروندی که به مناسبت هفته نکوداشت شهرداری‌ها و دهیاری‌هابا حضور استاندار و جمعی از مسؤولان استانی در منطقه مینودر برگزار شد، اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح سه پروژه شهرداری هستیم.

وی افزود: بوستان شهروندی شامل یک هکتار مساحت فضاهای بازی، آموزشی و فضای سبز است.

طاهرخانی عنوان کرد: اساس کار، آموزش است و باتوجه به بوجه‌ای که در اختیار داریم رویکرد به صورت انسانی بودن است و سعی کردیم رویکرد آموزشی را درنظر داشته باشیم.

شهردار قزوین عنوان کرد: بسیج سازندگی به عنوان مجری طرح است و در زمان حضور بنده در شهرداری، سعی کردیم پروژه‌ها را فعال کنیم که این پروژه تقریبا ۱۵ ماه طول کشید اما پیشرفت قابل توحهی را داشته است.

وی اضافه کرد: این پارک برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان پیش‌بینی شده و دارای سه طبقه و هرطبقه شامل ۲۵۰ متر مربع است؛ قسمت زیرزمین یا طبقه اول برای آموزش درنظر گرفته شده است.

طاهرخانی مطرح کرد: افتتاح پروژه پاتوق محله پروژه دیگری بوده که با هماهنگی سازمان زیباسازی تلاش شده است؛ هزینه‌ها برای شهرداری مهم است چراکه معتقدیم بهره‌برداری باید در زمان خود صورت بگیرد.

شهردار قزوین عنوان کرد: پروژه دیگر پروژه فرهنگسرای شهیدمنتظری است که افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: پروژه شهید منتظری تقریبا ۲۴ ماه طول کشید که این پروژه دارای ۱۲۰۰ متر، ۳۸۰متر زمین و ۱۰ میلیارد تومان اعتبار بوده که به کتابخانه و فضای آموزشی تجهیز است.

طاهرخانی با بیان اینکه نزدیک ۱۵میلیارد تومان اعتبار برای سه پروژه شهرداری هزینه داشته است، گفت: در تمام مناطق سه گانه برنامه‌ ریزی شده و باتوجه به زمان باقیمانده تلاش داریم پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

شهردار قزوین یادآور شد: در  اجرای پروژه مخزن آب در ۲۵ الی ۳۰ میلیارد تومان در منطقه باراجین از دولت کمک گرفتیم و درنظرداریم آن را به مرحله اجرایی برسانیم.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول