اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اعترافات وحشتناک نامادری به قتل «ژیار» 5 ساله/ توصیه پلیس به خانواده‌ها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری نامادری جوانی خبر داد که «ژیار» کودک پنج ساله همسر خود را قربانی حسادت و کینه‌توزی خود کرد.

اعترافات وحشتناک نامادری به قتل «ژیار» 5 ساله/ توصیه پلیس به خانواده‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا آمویی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: پس از گزارش قتل یک پسر بچه حدود پنج ساله به پلیس آگاهی جوانرود، رسیدگی ویژه به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: کاراگاهان در تحقیقات گسترده و تخصصی خود پس از بازجویی از نزدیکان کودک، به اظهارات نامادری وی مشکوک و بررسی‌های خود را روی وی متمرکز کرده تا اینکه زن جوان خیلی زود به قتل پسر همسر خود اعتراف می‌کند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: نامادری قاتل در اعترافات خود عنوان کرده که حدود یک‌سال پیش با پدر ژیار ازدواج کرده و این کودک تا چندی پیش نزد پدربزرگ و مادربزرگش زندگی می‌کرده و به تازگی نزد آن‌ها آمده بود.

وی افزود: آنچه که زن قاتل عنوان کرده، وی حضور کودک معصوم را مانعی برای تداوم محبت‌های همسرش دیده و از همین رو تصمیم می گیرد ژیار پنج ساله را از سر راه بردارد.

وی گفت: نامادری قاتل در فرصتی مناسب پسر همسرش را به باغی می‌کشاند و ابتدا با گذاشتن دست مقابل دهانش وی را بیحال کرده و سپس با چاقو مچ دستان کودک بی‌گناه را زخمی می‌کند.

آمویی ادامه داد: پس از آنکه این زن جنایتکار پیکر نیمه جان کودک را برای ساعتی در باغ رها می‌کند دوباره به محل جنایت بازگشته و متوجه جانباختن او می‌شود، سپس برای صحنه‌سازی وی را به یک بلندی برده و او را به پایین پرتاب می‌کند تا مرگ ژیار پنج ساله را یک حادثه جلوه دهد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با ابراز تاسف عمیق از وقوع این جنایت دلخراش، گفت: ژیار پنج ساله در حالی قربانی حسادت و کینه‌توزی نامادری خود شد که با کمی تدبیر و درایت می‌شد از وقوع آن جلوگیری کرد.

وی با بیان اینکه قاتل 31 ساله طبق اظهارات خود مجبور به جدایی از همسر اول خود شده است، یادآوری کرد: مادر ژیار نیز زمانی که وی تنها یک‌سال و نیم داشته خودکشی می‌کند و تا روزهای پایانی عمر کوتاه خود نزد پدربزرگ و مادرش زندگی می‌کرده است.

آمویی در پایان از آمادگی مرکز مشاوره معاونت اجتماعی و مراکز مشاوره کلانتری‌ها برای ارائه مشاوره‌های لازم در تمامی زمینه‌ها به صورت رایگان به شهروندان خبر داد و گفت: دریافت مشاوره‌های تخصصی زمانی که انسان به بن بست می‌رسد می‌تواند از بروز بسیاری اختلافات و اتفاقات ناگوار پیشگیری کند.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول