اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

بسیج سازندگی در کنار دولت فعالیت‌های مهمی را دنبال می‌کند

استاندار قزوین گفت: امروز بسیج سازندگی در کنار دولت فعالیت‌های مهمی را انجام می‌دهد و مجموعه‌های نظام ظرفیت خود را برای تلاش و کار و خدمت بسیج کردند.

بسیج سازندگی در کنار دولت فعالیت‌های مهمی را دنبال می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هدایت‌الله جمالی‌پور استاندار قزوین صبح امروز در آئین افتتاح بوستان شهروندی که به مناسبت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها با حضور جمعی از مسوولان استانی در منطقه مینودر برگزار شد، اظهار کرد: امروز شرایط کشور شرایط خاصی است و تمام خدمتگزاران باید در کنار هم قرار بگیرند و ظرفیت خود را برای خدمت شایسته به مردم بسیج کنند.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ناامیدی و ناکارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی است افزود: ما باید با بسیج ظرفیت‌ها، نقشه‌های دشمن را برآب و امید را در مردم ایجاد کنیم و مردم را به آینده خود امیدوار کنیم.

جمالی‌پور یادآور شد: مردم زمانی امیدوار می‌شوند که اتحاد و همدلی بین مدیران باشد و از ذره ذره منابع و بیت‌المال به درستی استفاده کنیم.

استاندار قزوین عنوان کرد: امروز بسیج سازندگی در کنار دولت فعالیت‌های مهم را انجام می‌دهد و مجموعه‌های نظام ظرفیت خود را برای تلاش و کار و خدمت بسیج کردند و این امر برای مردم خوشحال کننده است.

این مسؤول تأکید کرد: دعوا و مجادله و اینکه تلاش کنیم آبروی همدیگر را ببریم، امید را از مردم سلب می‌کند؛ اگر اختلاف نظر هم داریم باید این نگاه‌ها را در کنار یکدیگر داشته و برای کار و تلاش و خدمت به مردم تلاش کنیم.

جمالی‌پور با اشاره به اولویت خدمت رسانی به مردم و حل مشکلات آن‌ها برای همه مسؤولان عنوان کرد: علایق سیاسی خود را نباید به گونه‌ای تعریف کنیم که فرصت خدمت را از هم بگیریم و عملکرد ما موجب نارضایتی مردم شود چراکه مردم مسلما سودی نخواهند برد و دشمن سودخواهد برد.

استاندار قزوین اضافه کرد: بسیاری از مسائلی که در کشور اتفاق می‌افتد دست اجنبی‌ها در آن دخالت دارد و هرقدمی که مردم را مایوس کند دشمن را شاد می‌کند؛ مردم زمانی خوشحال می‌شوند و به انقلاب دل می‌بنند که در آن خدمت باشد و از تهمت بیزارند.

وی تصریح کرد: ما امروز شرایط خاصی را در کشور داریم و دشمن تلاش دارد در چند جبهه از جمله جبهه اقتصادی به ما آسیب بزند؛ در جبهه اجتماعی با ایجاد چنددستگی و ایجاد یاس و ناامیدی در خانواده، در جبهه فرهنگی با جنگ نرم رویکردها را تغییر می‌دهد.

جمالی‌پور عنوان کرد: آیا در این شرایط نگاه‌های سیاسی ما باید مانع توسعه کشور و باعث تخریب یکدیگر باشد؟ اگر زبان و قدم ما به عنوان خللی در خدمت باشد مسوول هستیم.

استاندار قزوین اظهار کرد: امروز همه باید کنار هم قرار بگیریم و دعواها را کنار بگذاریم؛ چرا در شورا اعضا نباید کنار هم باشند و سعی کنند آبروی خود در جمع را ببرند؟ انحصارطلبی و تخریب ما موجب می‌شود که مردم از ما دور شود، ما باید مسیری که امام ترسیم کرده است را دنبال کنیم.

استاندار قزوین در پایان گفت: ما باید مشکلات مردم را حل کنیم و تامین آب مردم جزو اولیت‌های ما است؛ امروز تنها باید مردم را امیدوار کرد و دشمن به دنبال ناامیدی مردم است و اصحاب رسانه در این راستا نقش اساسی داشتند.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول