اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

انهدام باند حرفه ای سارقان قطعات خودرو با ۳۰ فقره سرقت در ورامین

فرمانده انتظامی شرق استان تهران از شناسایی و دستگیری باند سارقان حرفه ای قطعات خودرو با ۳۰ فقره سرقت در شهرستان ورامین خبر داد.

انهدام باند حرفه ای سارقان قطعات خودرو با ۳۰ فقره سرقت در ورامین

سردار  کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در پی افزایش وقوع سرقت قطعات خودرو در روستاهای سطح شهرستان ورامین بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهید قدوسی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی اعضای باند سرقت قطعات خودرو را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی هر ۳ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: متهمان پس از دستگیری و انتقال به کلانتری در تحقیقات به عمل آمده به 30 فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو، مشاعات منزل و باغات و موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

وی خاطرنشان کرد:برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان نیز انتظار می‌رود در صورت وقوع این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

عزیزی در پایان تاکید کرد: از شهروندان عزیز می خواهیم با در نظر گرفتن نکات امنیتی از اموال خود در برابر سارقین و هنجار شکنان حفاظت کنند تا آسیبی به اموال شان نرسد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول