اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

افتتاح پروژه‌های مختلف شهری در چند ماه آینده

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به پروژه‌های پیش‌بینی شده در سال‌جاری گفت: در چند ماه آینده شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف در قزوین خواهیم بود و امیدواریم بتوانیم خدمات شایسته و در شان مردم فهیم شهر قزوین داشته باشیم.

افتتاح پروژه‌های مختلف شهری در چند ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حکمت‌الله داودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین صبح امروز در آیین افتتاح پروژه‌های شهرداری قزوین که به مناسبت گرامیداشت هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در منطقه مینودر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نگاه ما در شهرداری و شورای شهر به مناطق کم برخوردار پررنگ تر شده و افزایش یافته است.

وی افزود: پروژه‌های مختلفی در شهرداری پیگیری می‌شود که در حال حاضر بوستان بانوان در قسمت جنوب شهر قزوینب و به مساحت ۴ هکتار و فرهنگسرای بزرگ چوبیندر در مناطق کم برخوردار در حال ساخت است.

داودی با اشاره به پروژه‌های پیش‌بینی شده در سال‌جاری ادامه داد: در چند ماه آینده شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف در قزوین خواهیم بود و امیدواریم بتوانیم خدمات شایسته و در شان مردم فهیم شهر قزوین داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: امیدواریم با انجام این حمایت‌ها باقیمانده پروژه‌هایی که در دستور کار داریم را بتوانیم به اتمام برسانیم.

گفتنی است سه پروژه شهرداری امروز با حضور استاندار قزوین و مسوولان استانی افتتاح شد.

افتتاح پروژه پاتوق محله، افتتاح پروژه فرهنگسرای شهیدمنتظری و افتتاح بوستان شهروندی منطقه مینودر از جمله این پروژه‌ها بود.

 ۱۵میلیارد تومان اعتبار برای سه پروژه شهرداری هزینه داشته است.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول