اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

زلزله قصرشیرین خسارت جانی و مالی نداشت

فرماندار شهرستان قصرشیرین گفت: طبق اخبار ارسالی از تیم‌های ارزیاب در شهر و دهیاری‌ها، زلزله 4.2 ریشتری امروز، هیچگونه خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.

زلزله قصرشیرین خسارت جانی و مالی نداشت

مرادعلی تاتار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: زلزله‌ای به بزرگی 4.2 ریشتر در ساعت 11:40 دقیقه امروز، قصرشیرین را در استان کرمانشاه لرزاند.

وی ادامه داد: براساس اعلام مرکز لرزه‌نگاری کشور این زلزله در عمق 10 کیلومتری زمین با فاصله 19 کیلومتری قصرشیرین اتفاق افتاده است.

فرماندار قصرشیرین ادامه داد: بلافاصله بعد از وقوع زلزله توسط چند اکیپ ارزیاب، بازدید و بازرسی از سطح شهر به عمل آمد و از طریق دهیاری‌ها نیز وضعیت روستاها را پیگیر شدیم که خوشبختانه طبق اخبار ارسالی این زلزله هم همچون زلزله 4.4 ریشتری ظهر روز گذشته هیچگونه خسارتی جانی و مالی در پی نداشته است.

وی با بیان اینکه این دومین زلزله بالای چهار ریشتری طی 24 ساعت گذشته در این شهرستان بوده، گفت: به حمدالله اکثر خانه‌های ساخته شده در این شهرستان مقاوم هستند و مردم هم بدون ترس و خیلی عادی در حال فعالیت روزمره خود هستند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول