اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

رولت روسی بانکداران تا فروپاشی مغز آمریکا ادامه دارد

یک کارشناس آمریکایی با اشاره به شکل‌گیری تئوری توطئه در آمریکا گفت‌: در حال حاضر بازار سرمایه این کشور آزاد نیست و بانک مرکزی فدرال و دیگر بانک‌های مرکزی ایالتی همه چیز را کنترل می‌کنند.

رولت روسی بانکداران تا فروپاشی مغز آمریکا ادامه دارد

به گزارش خبرنگار اقتصاد بین‌الملل خبرگزاری فارس، به نقل از راشاتودی، مکس کایزر و استیسی هربرت دو کارشناس آمریکایی شبکه راشاتودی طی برنامه‌ای به موضوع تئوری توطئه بانک‌های امریکایی در کنترل بازارهای سرمایه‌ای این کشور پرداختند.

به گفته این کارشناسان، بازار سرمایه آمریکا دیگر آن گونه که باید آزاد نیست چرا که همه چیز تحت کنترل بانک مرکزی فدرال آمریکا و بانک‌های مرکزی ایالتی است.

هربرت گفت:‌در سال 2008 بانک مرکزی فدرال آمریکا با ارائه پول رایگان به بانک‌ها و اجرای سیاست‌های انبساط پولی در بحران اقتصادی مداخله کرد .

وی معتقد است: تمام بدهی‌های بعد و غیرقابل پرداخت از طرف بانک‌ها بود و این بخش مالی بود که در سال 2008 تقریبا در حال نابودی بود و بانک مرکزی فدرال آن را نجات داد.

به گفته این کارشناس آمریکایی، از آن زمان به بعد ریسک در بازارهای اعتباری و اوراق قرضه آمریکا افزایش یافت و به همین دلیل بانک‌های مرکزی در سراسر جهان حالا مجبور هستند سیاست‌های مضاعفی را اجرایی کنند.

مکس کایزر هم در این باره گفت: جروم پاول، رئیس کل بانک مرکزی آمریکا، و دیگر رؤسای بانک‌های مرکزی ایالتی در این کشور به همراه وارن بافت، سرمایه‌دار بزرگ آمریکایی، در حال بازی دوئل یا رولت روسی با بازار مالی آمریکا هستند.

وی تأکید کرد: آنها اسلحه‌ای دارند که یک گلوله مخاطره‌آمیز دارد آنها خشاب گردان اسلحه را می‌گردانند آن را به طرف سر آمریکا نشانه گرفته و ماشه را می‌کشند و امیدوار هستند که سر آمریکا متلاشی نشود و آنها بتوانند برای مدت زمان بیشتری پول مفت در اختیار داشته باشند. آنها هر روز در حال انجام این کار هستند.

به گفته کایزر اما نهایتا همانگونه که در سال 2008 شاهد بودیم آنها سر آمریکا را متلاشی خواهند کرد و این مسأله مجدداً رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول