اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

ورود خودرو به «النگدره» و «ناهارخوران» گرگان ممنوع شد

براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا ورود به تفرجگاه ناهارخوران و النگدره ممنوع شد.

ورود خودرو به «النگدره» و «ناهارخوران» گرگان ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا در استان گلستان و قرمز شدن تمامی شهرهای این استان، مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا ورود به تمامی تفرجگاه‌های استان گلستان را تا اطلاع ثانوی ممنوع کرد.

بکی از تفرجگاه‌های مهم و شناخته شده که مردم از سراسر استان گلستان و بلکه سایر نقاط شمال کشور در ایام تعطیل به این نقطه سفر می‌کنند، تفرجگاه‌های «ناهارخوران» و «النگدره» است.

از روز گذشته ورود خودرو به «النگدره» ممنوع شد و مقرر شد از فردا 19 تیرماه 1399 ورود خودرو به منطقه گردشگری «ناهارخوران» نیز ممنوع شود.

این ممنوعیت از عصر فردا اعمال خواهد شد و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

همچنین براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا در شهرهای قرمز فرمانداران مجاز هستند از ظرفیت یک سوم و یا دو سوم ادارات بر حسب نیاز و شرایط اداره مربوطه استفاده کنند و اولویت عدم بکارگیری نیروها با کارکنان بانوی ادارات است.

تمامی بازاهای هفتگی در شهرهای قرمز تا یکشنبه هفته آینده تعطیل است.

برگزاری هرگونه مراسم عزاداری و عروسی در تالارها و اماکن عمومی و حتی منازل و اماکن خصوصی اکیدا ممنوع شد و در صورت برگزاری مراسم، با صاحب مراسم و صاحب ملک برخورد قضایی و قانونی خواهد شد.

صاحبان منازل و اماکن خصوصی حق برگزاری هیچ‌گونه مراسم عزاداری و عروسی و تجمعی ندارند و اداره بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی و نهادهای نظارتی، فرمانداران و دهیاران مکلف هستند بر این امر نظارت کنند و در صورت مشاهده موضوع به فوریت به اداره تعزیرات حکومتی و دادستانی گزارش تا برخورد قانونی صورت گیرد.

با توجه به قرمز بودن تمامی شهرهای استان گلستان دستگاه‌های اجرایی مکلف هستند به ارباب رجوعی که ماسک ندارد هیچ‌گونه خدماتی ارائه ندهند و کارکنان در صورت عدم استفاده از ماسک حق حضور در محل کار را نخواهند داشت.

تمامی کلاس‌ها در استان تا اطلاع ثانوی ممنوع شد و تمامی رانندگان تاکسی، اتوبوس‌‌ها و خودروهای حمل و نقل عمومی مکلف هستند مسافرانی را سوار کنند که از ماسک استفاده کرده باشند و در غیر این‌صورت پلیس با جدیت با راننده خودرو برخورد قانونی خواهد کرد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول