اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رصد نحوه بهره‌برداری دستگاه‌ها از اموال دولتی افزایش می‌یابد

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان گفت: رصد نحوه بهره‌برداری دستگاه‌های اجرایی از اموال دولتی با هدف صیانت و استفاده اصولی از بیت‌المال در سال جاری افزایش می‌یابد.

رصد نحوه بهره‌برداری دستگاه‌ها از اموال دولتی افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، فاطمه منصوری ظهر امروز در دیدار با رئیس بنیاد نخبگان استان سمنان اظهار کرد: بهره‌برداری از اموال دولتی باید در چارچوب مشخص و اصولی باشد و با رصدهای مستمر باید برای تقویت یا تعیین تکلیف اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی اقدام کرد.

وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی از املاک مازادی که در اختیار دارند، می‌توانند در قالب مولدسازی و ساماندهی، ارزش‌افزوده کسب کنند و اگر به معنای واقعی این اموال مازاد دیگر کاربردی ندارد، برای فروش آن اقدام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان تصریح کرد: پیشنهاد تحویل زمین و ساخت ساختمان بنیاد نخبگان استان سمنان خوب است که مدیریت این بنیاد نسبت به این موضوع اقدام‌های لازم را انجام دهد.

منصوری ادامه داد: تعدادی از دستگاه‌های اجرایی مرتبط با بنیاد نخبگان استان سمنان دارای امکانات سخت‌افزاری هستند که با رایزنی می‌توان برای فعالیت دائم یا موقت بنیاد نخبگان استان در این مکان‌های اداری و پژوهشی اقدام کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول