اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

چهاردهمین همایش سالانه اساتید و دانشجویان خارج از کشور مردادماه برگزار می‌شود

همایش سالانه اساتید، دانشجویان و دانش‌آموختگان خارج از کشور از ۲۵ تا ۲۹ مردادماه ۱۳۹۹ به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور برگزار می‌شود.

چهاردهمین همایش سالانه اساتید و دانشجویان خارج از کشور مردادماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور، در نظر دارد طبق روال هر ساله همایش سالانه اساتید، دانشجویان و دانش‌آموختگان خارج از کشور را در مشهد مقدس برگزار کند. 

بر همین اساس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور دانشجویان ایرانی خارج از کشور با اعلام این خبر عنوان کرد در صورت تداوم شرایط کنونی (شیوع مجدد کووید-۱۹) و فراهم نشدن زمینه، همایش در تهران برگزار می‌شود و در غیر اینصورت مراسم به شکل وبینار و مجازی انجام خواهد شد.

گفتنی است این همایش با موضوع‌ « اساتید، دانشجویان، تشکل‌ها و انجمن‌های اسلامی خارج از کشور- تعامل و انتقال دانش و فناوری » از ۲۵ تا ۲۹ مردادماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

 اساتید، دانشجویان و دانش‌آموختگان خارج از کشور تا ۱۰ مرداد فرصت دارند تا با مراجعه به نشانی http://reg.nahadiran.ir جهت  ثبت نام و ارسال مقالات خود اقدام کنند.

شایان ذکر است به افرادی که مقاله آنها از سوی هیات داوران به عنوان مقاله برتر انتخاب شود جوایزی تقدیم می شود.

علاقمندان می‌توانند جهت اطلاع از محور و موضوعات همایش به نشانی اینترنتی  http://nahadiran.ir/site/lk/?goto=hsm99 مراجعه کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول